Haar van blond naar bruin verven

Ik heb een kleurspoeling gekocht (l’oréal creme casting gloss) maar ik vroeg me af of er een risico bestaat op een ongewenste kleur? (groen uitvallen ofzo?)
Ik heb het in september terug blond geverfd (natuurlijke haarkleur) dan in oktober opnieuw bruin en nu is dat weggetrokken en ben ik opnieuw blond.
Omdat het zondag is en ik morgen examen moet afleggen en niet gauw eerst naar de kapper kan, vraag ik het hier maar even dacht ik zo :slightly_smiling_face:
Bedankt alvast!

welk nr heb je gekocht?

515, licht kastanjebruin/chocolat glacé

er zit geen groene ondertoon in jouw keuzenummer alleen kan het wel zo zijn dat je haar voor gepigmenteerd dient te worden. ik heb helaas alleen ervaring met het haar permanent te verven geen spoelingen.

Ik heb precies dit pakje verf, haha! Moet het alleen nog verven.

Komaan! Nu doen! :stuck_out_tongue: Dan weet ik tenminste hoe het uitvalt haha. Ik durf echt niet, met dat examen morgen…

voor pigmenten sorry automatische correctie

Ik zou het voor de zekerheid voorpigmenteren. Mijn haar werd namelijk wél de verkeerde kleur toen ik het zelf van blond naar bruin deed. (nou ben ik ook geen wonder met dit soort dingen maar dan nog)

succes! dat van mij viel groen uit ,… (op de schoolfoto,…)

Maar moet je niet enkel voorpigmenteren als je lichtblond bent? Want bij mij is het gewoon donkerblond en mijn moeder is rost dus ik denk wel dat er genoeg roodpigment in zit? Ik denk ook niet dat ze dat ooit bij de kapper hebben gedaan als ik het liet kleuren…

Doe het anders als je klaar bent met je examen?

Hier is “Het grote haarverf topic” voor bedoeld.

http://forum.girlscene.nl…opic/list_messages/150167

Volgende keer graag eerst de zoekfunctie en/of Google gebruiken.

^mja dat komt minder goed uit… Natuurlijk, als het risico te groot is dan zit er niets anders op. Maar dat weet ik nu net niet. Misschien moet ik eerst gewoon een pluk testen?

Ik heb mijn haar ook blond geverfd en ik wil nu bruin. Maar mijn kapster zegt dat dat er niet zomaar overheen kan, dat dat groen wordt! Dus eerst ontkleuren.

Het is blond geverfd geweest, maar daarna opnieuw bruin over bij de kapper en nu is het gewoon wat afgebleekt… Dus ik denk dat als ik risico liep op een groene schijn dat dat toch de vorige keer moest gebeurd zijn?

Nog een keer:

Haarverf topic!!!

Ik zou het anders gewoon even bij de kapper vragen, je kan ze ook advies vragen zonder dat je wilt dat hun het verven. Dat heb ik ook gedaan :slightly_smiling_face:

@chanelchique: Wat maakt het uit? Hij staat er toch al en bovendien ben jij geen mod. Ik beloof dat ik er in het vervolg op zal letten… :confused:

Ah ik zie dat jij dezelfde bent van gisteren… Ga jij nu echt in elk topic waar ik reageer vervelend doen?

Ik heb het topic al gerapporteerd :wink:

Zou mooi zijn…als iedereen “in het vervolg” er op let, in plaats van er direct op te letten. Dan staat nog binnen de kortste keren het hele forum vol met onzinnige dubbele topics.

Wat een gezeur zeg. :crazy_face:

Ik vind dat dit wel iets is waar een topic voor gemaakt mag worden.