Haar uitdunnen tegen pluis?

Hee, ik heb best wel last van pluizend haar, vooral boven op me hoofd, krijg ik allemaal van die kleine minikrulletjes. Dus toen dacht ik, is het een idee als ik mijn haar laat uitdunnen hiertegen? Of hebben jullie een andere optie/product die hiervoor werkt.

xxx

[i]heejj, je kan mss haarlak gebruiken?

xjes meliss[/i]

ik denk niet dat uitdunnen hierbij helpt, maar ik heb er geen verstand van, dus upje dan maar! :slightly_smiling_face:

Oee, plaats eens een foto van je haar!
Ik had namelijk ook pluishaar, tot ik het tot mijn schouders liet knippen, uitdunnen en krullen shampoo + conditioner ging gebruiken, na het douchen al je haar naar voren, mouse er in, weer naar achter, op laten drogen en je hebt een prachtige krullenbos :grinning: En als je de krullen er uitkamt heb je weer pluishaar xd

en neen uitdunnen helpt niet, myn mama is kapster
xx

Ik denk ook niet dat hte werkt…Kan het niet gewoon zijn dat je korte haartjes hebt omdat je ‘nieuwe’ haren hebt die groeien? Als je haar ineens heel erg gaat pluizen kan het ook komen doordat je te lang je haar niet hebt laten knippen.

Ik dacht juist dat je haar gaat pluizen door het uit te dunnen, maar ik kan het ook fout hebben :’)

Oh dankje! Ik laat het namelijk altijd opdrogen met wat krulspul erin, maar dan 's ochtends kam ik ze er weer uit! Niet meer doen dus, thanks!

Ik borstel mijn haar eens in de drie dagen als ik mijn haar weer was, dan heb je wel even wat klitten :wink: Daarna gewoon weer opnieuw :stuck_out_tongue:

Toen ik mijn haar had uitgedund, pluisde het nog meer!