Haar Toko in Haarlem?

Ik vind het eig een beetje overdreven om er een topic over te maken, maar ik kan het verder echt nergens vinden dus op het moment weet ik niks beter. Ik ben net verhuist naar Haarlem en mijn haarvet is op, ik heb echt overal gezocht naar een toko die haarproducten verkoopt maar het is nergens te vinden! Iemand een adresje waar ik langs kan gaan of met ik serieus hiervoor naar de Albert Cuyp x____x

Voor degenen die niet begrijpen wat ik precies bedoel, in sommige toko’s verkopen ze dus ook haar producten voor het behandelen van kroesachtig haar, vaak verkopen ze ook extentions en andere nephaar, dus als je het weet post het plz :3

haarvet? Dat ken ik helemaal niet :stuck_out_tongue:
Maar ik kom niet daar uit de buurt dus up

Haha, nah het is een soort heel vette creme tegen droog haar. Donkere vrouwen gebruiken het vaak met hun kroes haar, ik kocht het altijd in Deventer, daar hebben ze genoeg en ik neem ook altijd een grote pot mee uit Curacao maar het is nu toch op en dat zo betekenen dat ik om de 2 dagen mijn moet wassen, wat wss averechts gaat werken op lange termij D:

Niemand? Serieus? :0

Er zit een toko bij het Prinses Beatrixplein (toko exotica ofzo iets) en daar verkopen ze ook best wel veel beautyproducten. Misschien even daar proberen? :slightly_smiling_face:

Anders bij de bazaar in beverwijk proberen?

Mjah, ik kom nauwelijks in Beverwijk, ik ben voornamelijk rondom het Weesperplein in Amsterdam of Amstelveen, dus ik wilde niet echt iets wat te ver van die routes af zou wijken. Maar Beverwijk had ik gek genoeg nog niet aangedacht, ik kreeg ook van een collega te horen dat er in de buurt van de Bijlmer superveel toko’s zijn en dat ligt ook ‘aardig’ in mijn routes dus ik ga daar mss kijken. Beatrixplein ga ik zeker kijken! Als het in Haarlem zelf is is het natuurlijk alleen maar beter ^^