haar tijdens slaap

Ik heb net een maskertje gebruikt, en mijn haar is nu echt supermooi en zacht en glanzend :grinning: Ik wil het de volgende dag ook zo hebben, maar als ik met los haar ga slapen klit het, en met een knot krijg ik er een rare knik en slag in. Ik heb ook geen haarnetje of iets in huis.

Hoe zorgen jullie dat je haar mooi blijft na het slapen? Iemand tips?

Ik doe altijd een staart in.

Als het net helemaal zacht is zal het niet erg klitten hoor :wink:

Ik maak altijd een vlecht, alleen krijg je wel golven van alshet nattig is.

ik doe een sjaal of een bandana in en maak ik het dicht met een vlecht
maar dat werkt niet altijd,want het kan zo zijn door hele tijd te woelen. Dusss… Succes!!

ik doe meestal vlechten, maar met los haar slapen is gezonder…

ik heb 't altijd los xD
staart/knot oid zit altijd alleen maar in de weg xD

ik slaap met m’n haar in een vlecht, maar dan hangt het er de volgende dag ook maar wat raar bij :'d maar dat is oké want ik draag het toch bijna altijd in een knotje overdag.

Ik slaap met mijn haar los. Ik slaap toch onrustig, dus als ik een knot of iets anders in zou doen, zou het er toch uitzakken e.d.

Ik slaap altijd met m’n haar in een knot. Anders word ik echt gek van me haar ;p

een knot/staart heel hoog bovenop je hoofd; dan lig je er niet op als je slaapt, en je krijgt normaal gezien geen knik in je haar ^^

Ik heb mijn haren soms los, en soms in een staart of knotje.

Ik heb het altijd in een knot als ik ga slapen. Anders ben ik bang dat ik puisten krijg.

Altijd los, vind ik veel fijner.

Los

Ik slaap altjd los, ik douche toch altijd s’ochtends.
En als ik geen tijd heb maak ik mn haar nat, zodat dat wirwar eruit is.

Vroeger vlocht ik het altijd in omdat ik toen altijd last had van klitten enzo. Nu hou ik het gewoon los :stuck_out_tongue: