haar tekort geknipt.. Kijk hoe lelijk :(

pffff wou ik me haar net laten groeien, heeft de kapper al die maanden sparen eraf geknipt ):
zo had ik het eerst

http://i40.tinypic.com/bjahw6.jpg

en zo heb ik het nu, tis echt zoveel korter.

http://i44.tinypic.com/3466buf.jpg

iemand tips om haar sneller te laten groeien? het is ook erg uitgedunt, niet prettig als ik een staartje maak heb ik net geen haar meer :open_mouth:

Ik vind het niet lelijk, maar het is wel jammer als jij het wou laten groeien. Ik weet geen tips, sorry. Het went wel na een tijdje. En meestal valt het wel mee hoe lang het duurt tot je haar weer lang is.

Waaauw!
Ik vind het juist mooier,
je kan nu veel beter je gezicht zien.

Je kan opzich niet veel doen, je kan het touperen zodat het wat dikker lijkt maar dat lijkt me niet heel mooi, je kan een staart indoen maar het beste wat je kan doen is gewoon wachten, want het groeit echt rete snel weer aan hoor!:]

Ik heb geen idee, zou het ook wel willen weten :wink:
Maar ik vind dit korte eigenlijk mooier bij je staan.

mmm misschien is dat touperen wel een tip…

Van vitamine B gaat je haar sneller groeien, dus naar de apotheek en vit. B pillen halen! :stuck_out_tongue:

PS: Mooi geknipt. :slightly_smiling_face:

Oh niet jammer vinden! Dit is echt veel leuker :slightly_smiling_face:

ik vind het niet lelijk… maar zelf vind het dat natuurlijk wel.
omdat je een beetje krulletjes hebt kan je het ook stijlen lijkt het ook langer.

ik vind het echt mooooooi by je staaan ! (:
probeer gewoon met wat haarproducten het naar joun smaak te maken (a)
wat een deftige zin xD

Haha, kappers doen bij mij ook nooit precies wat k wil.
& dat kortere staat trouwens zeker niet verkeerd!

Lelijk is het zeker niet, ik vind 't zelfs mooi. :slightly_smiling_face:

ik vind het helemaal niet lelijk. wel jammer dat je het langer wou laten groeien. maar je moet er niet echt mee zitten. je kan er ook gewoon wat leuks van maken. en dan heb je ook weer eens een x wat anders gehad. en dan groeit het vanzelf wel weer aan.

en je haar is helemaal niet zo dun hoor. je wilt niet weten hoe dun mijn haar is! echt heeel dun. maar als ik een staart maak, valt het best mee. alleen is mijn haar ietsie langer.

ik vind het ook niet lelijk hoor!

waaauw ik vind je haar nu ook mooi!
ik ben gisteren naar de kapper geweest en ik vind mijn haar nu ook te kort
aaaah ik wil zo graag lang haar maar t duurt zo lang :face_with_raised_eyebrow:

Ik vind het mooi
Maar voor vond ik het nog mooier, waarom ging je naar de kapper want ik vind je haar op die eerste foto echt perfect.

Leuk zo!
Als je het voller wilt laten lijken; idd touperen.
Maar langer; geen idee, gewoon afwachten?

Mooooooooi :slightly_smiling_face: Maar ik vind jou trouwens echt een super super mooi meisje!

ik vind dat het je wel fris staat.
maar dat is vast niet wat je wil horen xd
heb geen tips, sorry :]

Ik vind het je echt heel mooi staan!!
dat vorige ook trouwens, maar dit staat ook suuuper!

Ik vind het moooi…