Haar TE DONKER geverfd!

Heey duss eergisteren besloot ik m’n haar 1-2 tintjes donkerder te verven maar het is gewoon zwart geworden! Echt, nachtmerrie. Het was L’oreal verf in een roze verpakking. Het werkt voor geen meter.

zo zag ik eruit voor het verven:

http://img296.imageshack.us/img296/3687/dscn1788jx2.th.jpg

erna:

http://img296.imageshack.us/img296/7363/snapshot20081216is4.th.jpg

Je kan waarschijnlijk al aan me kop zien dat ik ontzettend baal. Ja… ik heb dus ECHT spijt, hoe kinderachtig het ook klinkt. Ik had het nooit moeten verven. Nu mis ik m’n eigen haarkleur heel erg.

nog tips meiden? :frowning_face:

dat had ik ook, ik hb het elke dag een paar keer gewassen en veel gestijld bij mij begon het al sneller lichter te worden maar later wen je eraan dat was teminste bij mij

antiroos shampoo
dat vervaagd de kleur

idd vooral head and shoulders is ervoor gekend dat ie je kleur doet vervagen.

thx ik ga dat goed proberen.

welke kleur moest het worden? Want het was al donker bruin voordat je het ging verven of zie ik dat fout?
met donkerbruin valt het trouwens heel vaak donker uit, echt jammer.
nouja iig wat ze al zeiden Anti-roosshampoo

.

Ja inderdaad, het staat je goed.

Wauuw! Het staat echt heel erg mooi. Tis misschien even schrikken omdat het anders heeft uitgepakt, maar het misstaat je absoluut niet!

Maar goed, terug naar jou vraag. Dit heb ik gelezen op internet. Head and Shoulders kopen, dik in je droge haar smeren, folie er over en een uurtje laten intrekken. Herhalen tot het lichter word.

Als je de kleur donkerbruin in je haar hebt gesmeerd, is het na een week ook altijd al lichter. Ik heb ook meestal die kleur, en in het begin neigt het echt naar het zwarte. Na een aantal dagen zie je dat het mooi bruin word.

Succes!

Oud topic, maar ik heb gister dus precies hetzelfde meegemaakt. Alleen iets extremer XD

Ik was een beetje blond/donkerblond. Ik dacht; nou, ik wil mijn haar een mooie bruinige tint. Dus ik pak vol goeie moed de kleur midden-bruin uit het schap. Ik dacht; niet te donker, niet te licht. Precies goed. Wist ik veel dat het gewoon zwart werd! XD Echt te erg! Telkens als ik in de spiegel kijk, denk ik dat ik een pruik op heb!

Goed, ben dus naar de kapper gegaan, even wat tips voor mijn haar inwinnen. Ik deel ze even, voor lotgenoten (:

1. Was je haar met afwasmiddel (whatthefuck? ja echt.) Tijdje in laten trekken, en weer goed uitwassen. Dat kun je een paar keer herhalen. Zeker een dag na het kleuren zuigt het alle losse pigmenten eruit.
  2. En head en shoulders natuurlijk. In handoekdroog haar smeren, alminumfolie om je hoofd en in laten trekken. Daarna goed uitwassen.
  3. Ga in iedergeval niet kloten met blondspray of blonde haarverf. Je haar gaat absoluut dood XD Als het écht niet anders kan, de nood super hoog is, ontkleuren bij de kapper.
  4. Je kunt ook nog (bij de kapper!) highlights laten zetten, zo lijkt je haar weer wat lichter.

Wijze lessen die ik hier uit heb opgestoken.

1. Voorkomen is beter dan ‘genezen’.
  2. Je haar niet zelf verven, maar bij de kapper.
  3. Of eerst een spoeling proberen?
  4. Als je twijfelt, altijd een tint lichter kiezen. (:

en was je haar op korte tijd gered?

Head & Shoulders anti roos als masker gebruiken. Flink insmeren en minuut of 10 in laten werken… Werkt beter dan alleen wassen :slightly_smiling_face:

Trouwens, heb je de casting kleuring gebruikt van loreal? Of de exelence (lichtoze)? De casting is geen permanente kleuring dus die vervaagt vanzelf ook wel weer. :slightly_smiling_face: