Haar te donker gekleurd

Hi, meiden!
Ten eerste al bedankt om dit te lezen! :bowing_man:
Zoals de titel al zegt; ik heb gisteren mijn haar gekleurd, maar de kleuring is wat donker uitgevallen. :dry:
Ik heb een tijdje ‘ombre’ gehad (zoals je op mijn profielfoto wel een beetje kan zien) en om het eruit te krijgen heb ik mijn haar bruin gekleurd. Het is alleen veel donkerder geworden dan ik wou (zie foto’s) , zelfs donkerder dan mijn natuurlijke kleur. Ik vind het nog minder mooi dan ik dacht… :rage: Ik zou het juist liever deze kant op willen.
Mijn vraag aan jullie is dus; hoe krijg ik mijn haar lichter? Ik weet dat het niet gezond is op je haar meteen weer te kleuren, maar een kapster zei me ooit eens dat je kleuring het best met kleuring weghaalt. En het lijkt mij gezonder dan er een of ander blekend product opdoen. En als ik mijn haar kleur, kan ik dan best blond nemen omdat mijn haar nu zo donker is dat het toch bruin wordt? Welk merk raden jullie dan aan? Graag tips!
Al op voorhand bedankt!

Je kan beter naar een kapper gaan of tenminste advies vragen aan een kapper, want haar lichter kleuren kan al snel fout gaan en beschadigt je haar wel meestal. Of was het vaak en probeer de kleur eruit te wassen, maar zelf iets proberen zou ik niet doen in jouw geval.

Misschien kun je nog even afwachten wat het met haren wassen doet? Mijn ervaring is dat bruin altijd nog lichter word en bij mij blijft bij het wassen ook nog best lang bruin eraf komen.

Ik zou het een paar keer met head&shoulders antiroos wassen. Als het dan nog niet wat lichter is geworden even langs de kapper gaan en niet zelf proberen.

Dankje alledrie! Head&shoulders, helpt dat zo goed om je haarkleur lichter te maken? :flushed:

Head&Shoulders is heel agressief =) (je eigen haarkleur word er niet lichter van hoor :wink: )

Head&schoulders anti-roos shampoo, binnen 2 wasbeurten is het al wel lichter!