haar structuur

Ik had eerst lang haar en een aantal mensen zeiden “je moet je haar eens afknippen lijkt me VEEL mooier” na lang zeuren heb ik het dan toch gedaan … en had er meteen al spijt van ik begin er wel aan te wennen maar ik heb ineens heel ander haar dan dat ik had? ik heb minder golven/krullen terwijl je zou zeggen als je haren kort zijn ze meer krullen maar ze zijn nu dus eigenlijk stijl…? zou dit kunnen komen door de stijltang omdat ik dat soms doe??

dus kortom: Mijn haar sturctuur is verandert … zou dit zo blijven??
alvast bedankt

Iemand???

Na een lange tijd verandert het wel als je steeds hetzelfde doet elke dag.
denk ik xd

je haarstructuur kan niet veranderen, dit is namelijk vastgelegd in je DNA.

Ook niet door steilen van je haar?

nee, ook niet. want het nieuw groeiende haar vanaf de wortel heeft de stuctuur die in het DNA is vastgelegd.

ik bedoel nadat je een permanent hebt genomen, groeit het steile haar toch weer terug.

sorry, beetje onduidelijk

haha maakt niet uit :slightly_smiling_face:
ja ik lees overal iets anders ik las net op een site dat je haar om de 7 jaar verandert van structuur … dus weet niet meer wat ik moet geloven en nog iemand zei dat als je je haren gaat steilen ze ook veranderen (als je ze daarna gewassen hebt ofzo een paar dagen later) duss ik weet niet wat nou wel of niet waar is haha :stuck_out_tongue:

-

up.
iemand nog?

Ik heb héél krul haar.
Maar mijn pony is zo steil als ik weet niet wat.
Ik stijl het zelf niet ofzo.
Dus als mijn haar korter is is hij ook steiler.
Maar heb je je haar in laagjes geknipt? Want dan krult het meestal wel.

-

up?

nevermind.

toen ik heel jong was had ik heel veel krullen , toen was mijn haar kort geknipt … sinds dien heb ik nooit meer een krul in me haar gezien!

Ik denk dat het komt omdat het nu niet meer in laagjes zit.

Als ik kort haar heb ik het ook stijl.
Hoe langer hoe grover de slag in mijn haar

dan komt wel vaker voor. Een vriendin van mij had heel stijl haar, nadat ze haar haar geknipt had was het gekrult als ik weet niet wat. Niet golvend ofzo he, echt krullen. Ik weet niet hoe het komt.