Haar stinkt na fietsen

Hallo, ik fiets elke dag 9 km naar school toe. en als ik dan op school kom dan stinkt mijn haar heel erg, ik kan niet echt uitleggen waarnaar. Na enige tijd verdwijnt het wel. Hebben jullie hier ook wel eens last van. En weten jullie een oplossing. Ik vind het zelf heel vervelend.
Dankjeewel ;d

Ik weet niet waar het heen ruikt maar misschien kan je eens een mutsje opzetten? Tja ik zeg ook maar wat :stuck_out_tongue:.
Of je haren vast doen in een staart/knot op de fiets?

geeeeen idee, zelf heb ik dit nooit!

ik heb een muts al wel eens geprobeerd maar dat helpt niet echt, en het is met warm weer erg warm met muts op. ik ga morgen nog wel een keer proberen of het helpt als ik een staart in doe :wink:

neem die antiklitspray van gühl mee, die ruikt echt zooo lekker

Apart, ik fiets 14/15 km naar school en ik heb nergens last van. Was je het 's ochtends? geen idee of dat er iets mee te maken heeft, maar dat doe ik iig niet.

ik was mijn haar elke avond dus daar kan het ook niet aan liggen, ik weet niet of het helpt als ik het s’ochtends was.

fiets je toevallig langs weilanden?
Hadden vriendinnen van mij ook last van.
Volgens mij is dit namelijk weer de periode dat alle boeren gaan mesten, en als je daar dan door die lucht moet fietsen, blijft het in je haar hangen.

Ja ik fiets wel langs weilanden, maar ik had er ook last van in de winter wanneer er sneeuw lag enzoo

haha ja dat kan nog wel eens. Ik hoef gelukkig maar een klein stukje erdoor. Als die periode over is ruikt je haar juist lekkerder door de frisse lucht.

Ik denk dat het er aan ligt dat je je haar elke avond wast, dan wordt het juist poreuzer en dan blijven luchtjes er sneller in hangen. En het is niet zo goed voor je haar, maar dat weten de meeste mensen denk ik wel.

Dat heb ik ook! Ik fiets nu al 2,5 maand niet meer(zweepslag en been in gips)
maar ik heb er ook altijd last van. Het is gewoon die buitenlucht die in je haar hangt, best normaal eigenlijk.
Je moet gewoon van die lekkerruikspray meenemen (:
Of in je kluisje zetten en het erin sprayen als je op school bent.

hahah bedankt voor de tip, ik zou eens na gaan denken wat ik mee zou nemen naar schoool ;p

Dit heb ik wel als ik achterop de scooter heb gezete … ik weet niet… hele aparte lucht … doet me denk aan vuurwerk ofzo … njaa niet precies …maar ik weet het ook niet

Jaa ik dacht al, misschien komt het door de wind ofzoo?
najaa ik weet het ook niet ;p

Ik fiets 13/14 km. En ik ruik niks aan mijn haar?

Naar uitlaatgassen?
Daar heb ik wel is last van.

Droogshampoo kopen =)

een geparfumeerde haarlak/lekker ruikende antiklitspray meenemen?
die van Guhl ruiken idd heel lekker!

die van kruidvat ruikt ook heel lekker :grinning: