Haar stijlen

Hallo!
Ik heb sinds gisteren een stijltang gekocht, een carmen CR1590, heeft er iemand ervaring, is dit een goede stijltang?
En ik merk ook dat mn haar enorm droog word, ik heb al zoiezo droog haar,
maar na het stijlen was mn haar echt droog. Heeft er iemand tips om dit een klein beetje te verminderen? x

Iets minder warm zetten en beschermende spray gebruiken. Al zou ik als ik droog haar had mijn haar helemaal niet stijlen…

heb van dat “ontploft” haar, krijg heel veel reacties, van “je moet eens je haar stijlen” en het is véél mooier gestijlt.

Geen ervaring met die stijltang, maar ik stijl mijn haar ook iedere dag. Om droogheid te voorkomen: eens per week een maskertje, beschermend serum en tussendoor wassen met crèmespoeling.

hitte-beschermende spray,
vraag raad aan je kapper
of ga op zoek in je supermarkt of op het internet.

@margomania, ja ik heb ook erg krullend haar en ik vind het bij mij ook veel mooier als het stijl is. Ik heb ook gehoort dat olie help om je haar te beschermen. Zelf heb ik een babyliss paris wet and dry met keramische platen. Heb ook een carmen gehad zonder die platen, ik vind ze bijde okee.

bedoel je een maskertje van olie of olie op je haar doen voor het stijlen of na het stijlen?
btw, mn stijltang heeft van die keramische platen, en ik zou een moord doen voor krullend haar :wink: ((natuurlijk geen schaapkrullen, maar van die mooie losse (l)