Haar stijlen met föhn, HOE?

Ik probeer. Ik probeer. Ik probeer. Ik probeer. Ik probeer. Ik probeer. Ik probeer. Ik probeer. Ik probeer. Ik probeer. Ik probeer. Ik probeer. Ik probeer. Ik probeer. Ik probeer. Ik probeer. Ik probeer. Ik probeer. Ik probeer. Ik probeer… MAAR HET LUKT NIET!

Ik heb niet echt krullen, maar slag in mijn haar. En ik wil heel graag stijl haar, want dan lijkt het langer (ik heb best korte haren, maar gestijld is het schouderlengte :grinning: )
Hoe?:face_with_raised_eyebrow:

xx

Met een stijltang?

Of misschien als je haar nat is, het strak naar beneden kammen en dan droogblazen.

:slightly_smiling_face:

http://www.haarshop.nl/media/t/termix-fohnborstel-zwart-q633711733118966250.jpg

Met zo een borstel is het redelijk makkelijk maar wel veel meer werk dan met een stijltang.

Ooh dat doe ik altijd in plaats van met de stijltang!! Is echt veel beter, en het geeft veel meer volume dan met de stijltang. Ik heb zelf veel krullen, en wat ik doe is me haar wassen, en als je het wil fohnen moet het handdoekdroog zijn. Dan doe ik er een beetje serum in, klein beetje maar… Wat je ook nodig heb is zo een ronde borstel, die kan je overal wel vinden. Dan verdeel je je haar stukken, en pak je een stuk, en dan draai je dat stuk om de borstel, en je begint bij je hoofd huid. Vervolgens draai je je haar met die borstel naar beneden, en je moet je fohn tijdens deze beweging hele tijd erop houden. Het zal wel een paar keer oefenen zijn, maar na een paar keer gaat het heel gemakkelijk :slightly_smiling_face: Sorry voor me vage uitleg :’)

Ooh ja dat zag ik niet, zo een borstel dus ^ !

Super bedankt!

Inderdaad met z’n ronde krulborstel en een föhn kan je het redelijk stijl krijgen.
Vroeger kon ik m’n haar ook nooit stijl krijgen zonder stijltang, maar ik heb nu iets gekocht bij de kruidvat wat enorm goed helpt, dat heet Anti-pluis crème repair & care van schwarzkopf (bruin pompje) als je dat in je haar smeert en het daarna normaal föhnt krijg je het ook best stijl. Verder veel met je handen door je haar waardoor je haar vetter word en het ook wat stijller wordt.

Ik doe het ook altijd met een föhn en bij mij wordt het dan super stijl, terwijl ik normaal ook slag heb. Maar volgens mij wordt je haar ook sneller stijl als het lang is.
Maar ik doe het dus ook altijd met zo’n ronde borstel (zoals dat plaatje daarboven). En dan hou ik die aan de binnenkant van mijn haar zegmaar en dan ga je vanaf boven naar beneden met die borstel terwijl je met de föhn meegaat.
Hier kun je ook zien hoe:

http://thebeautydepartment.com/wp-content/uploads/2011/08/TBDperfblowout2.jpg

Mijn zusje heeft een serum gekocht van John Frieda, dat ervoor zorgt dat je haar heel stijl wordt. Dus als je je haar eerst handdoek droog gaat föhnen wordt het al stijler en dan dat spul van John Frieda erin!