Haar stijl maken

Heey,
Ik heb dus een vraagje over mijn haar stijl maken. Ik heb zelf 2c/3a haar en wil het eens stijl. Maar wat is beter permanent laten stijlen (bij een echt goede kapper) of het zelf 1 keer per week stijlen met goede heat protector.
Als dus zelf stijlen beter is hebben jullie dan goede betaalbare stijltangen en heat-protectors? Het mag 100-150 euro zijn voor een stijltang zijn als dat kan (heb net geld gehad voor sint en kerst).
Oja, conditioners en shampoos mogen ook altijd. liefst alles online :slightly_smiling_face:

Byee :grinning:

Ik zou het niet permanent laten stijlen…Dat is ontzettend slecht, plus de uitgroei blijft niet stijl hé…

Een hele goeie stijltang vind ik de L’oreal Steampod (wel met de producten erbij). Deze is net boven je budget, maar het is het geld echt wel waard…

Goeie shampoo’s en conditioners vind ik ook vooral van l’oreal professionel, redken etc. Die helpen mijn haar een stuk beter dan gewone drogistshampoo’s, maar dat verschilt bij iedereen!

Inderdaad wat Lauwraaa zegt. Ik zou voor een Chi stijltang gaan!

Chi stijltangen zijn idd erg fijn, Ik heb zelf de Chi G2

Chi stijltangen zijn idd heel goed! Maar de stijltangen van Tondeo en Wahl zijn ook goed en minder duur! Tondeo heeft namelijk ook keramische platen net zoals Chi en werkt naar mijn mening prima.

ik zou het eens per week stijlen (of zelfs minder als het kan).
ik raad zelf ghd tangen aan. ik heb er een en ik ben er heel erg blij mee.
en inderdaad een heat protector gebruiken, en nog een serum of olie! en 1x per week een haarmasker ( pantene repair en protect werkt echt goed bij mij)