haar stijl houden

Hai,

Als ik mijn haar stijl dan is het als ik op de fiets heb gezeten, dan zit er meteen weer slag in, super irritant! Ik heb van mezelf gewoon en beetje slag in me haar, en ik gebruik glad&stijl shampoo+conditioner.

HOE HOUDEN JULLIE JE HAAR ECHT STIJL?

Bij mij blijft het gewoon stijl als ik het smorgesn kam
als ik dan net van de fiets kom zit het even kut, maar gewoon 3 keer doorheen kammen en het is weer stijl
geen idee hoe ik dat doe

maar tip voor jou:
je kan ook gewoon je stijltang mee naar school nemen en het daar doen?

koop een goeie stijltang. ik had dat vroeger ook. nu heb ik een betere en mn haar is en blijft stijl. hele dag lang

Ik stijl alleen mijn pony (met een goede stijltang).
Als ik dan moet fietsen, zet ik mijn pony even vast met een speldje
Als ik klaar ben met fietsen, doe ik mijn speldje weer uit.
Zo houd ik mijn pony stijl (A)

stijlen, haarlak, losjes vastmaken met een elastiekje op de fiets (snapje, losjes vast xD)

Hairspray :]

Een goede stijltang gebruiken, verwarmen tot 200 celcius (ja heel slecht) en dan je haar stijlen. Doe van te voren heel veel haarspray in je haar. Dan blijft het lang stijl bij mij.

nooit haarlak in je haar doen en het ernaa stijlen. dat vrpest je haar echt

Dat van die goede stijltang werkt bij mij niet? Ik had eentje van 15 euro, nja die was echt flut. Ik heb nu eentje van 80 euro de nieuwe van Braun, en mijn haar gaat alsnog na een paar uur weer krullen?

Anyways, als ik het echt echt echt stijl wil houden dan vlecht ik het losjes in, en mijn pony met een speldje vast.

Oh? Of daarna ik weet het niet meer xD dat doen ze iig altijd bij de kapper.

Je kan het ook permanent laten stijlen (blijft een paar maanden zitten).

Je haar stylen
Ik heb mijn haar welleens gestylt, en dat bleef een hele dag zitten. Ik heb zelf golfjes/krulletjes van mezelf. Ik doe sowieso nooit haarspray in. Slecht voor je haar.

Dat is zooooo slecht voor je haar

Je haar vast doen op de fiets, dat helpt het beste. Dus gewoon een los staartje erin.