haar stijl houden

heey als ik men haar stijl ligt het best goed maar de dag daar na als ik wakker word zijn er al trg krullen in en smorgen heb ik nooit de tijd om het te stijlen
dus heeft er iemand tips om het gestijlt te houden

Doe 't in een staart? Doe ik ook altijd, en de volgende ochtend zit 't nog steeds prima.

Kun je je tekst even overnieuw typen en proberen het zonder spelfouten te doen en duidelijk te maken? Ik snap er geen ene fuck van.

Gewoon goed lezen zo moeilijk is dat niet. Eeuhm nouja staart dus, maar als ik dat doe zie je die staart zegmaar zitten als ie uit is xd

's avonds van te voren stijlen en haarlak erin

Ja, dat vind ik niet vreemd. Bij mij kan ik het ook niet 's avonds doen.

.

Zo moeilijk is normaal Nederlands typen ook niet.

OT: Ik heb geen idee.

Op Beautygloss vertelde Mascha in een filmpje dat ze haar gestijld hield door haar haar omhoog te doen tijdens het slapen. Doordat het erg warm is in je nek tijdens het slapen, komt er een andere vorm in je haar te zitten. Als je het boven op je hoofd doet met bijvoorbeeld een klem (die geeft geen vorm af), zou je de volgende dag nog steeds mooi gestijld haar hebben.

Dit zou inderdaad best wel eens kunnen helpen, want toen ik laats mijn haar boven mij kussen gooide laat maar zeggen, zodat ik er niet op lag tenminste met slapen, zat het de volgende ochtend alsnog wel enigzins goed. Beter dan als ik gewoon op mijn haar ga slapen in ieder geval. Oke vage uitleg.

ja zeg sorry voor de typ fouten ik heb nu eenmaal dyslexie :anguished:?

Ik zou gewoon je haar in een losse staart doen, dus niet het elastiekje er 3x omheen, maar 2x en dan je haar omhoog leggen dus over je kussen.