Haar sneller laten groeien

Is er een mogelijkheid dat je haar sneller gaat groeien?
Zo ja, heeft iemand hier ervaring mee?

Eigenlijk zijn daar niet echt manieren voor.
Je hebt gwn geluk als je haar snel groeit.

x

hmm balen…

Ik had gehoord dat pepermunt olie goed werkte, als je dat bij de wortels aanbrengt dat je bloed dan sneller gaat stromen en dat er dan sneller haar wordt geproduceerd. Ik weet niet zeker of het werkt maar give it a try zou ik zeggen!
xoxo

Dankje voor de tip, ik ga is googelen. :slightly_smiling_face:

Je hebt gewoon snelgroeiend haar, of je hebt het niet. Als je het heel goed verzorgt hoeft er natuurlijk niet veel af bij de kapper, dus dan krijg je wel iets sneller lang(er) haar.

Er zal heus wel een goede tip staan in de 100 topics die over hetzelfde onderwerp gaan.

Heb je hiervan ook een bronvermelding die deze theorie bevestigd? Kan er op haarweb en andere haarforums echt niets over vinden.

Maar geloof er zelf weinig tot niks van dat pepermunt je haargroei zou stimuleren. Wel op de theorie dat als je bloed in de hoofdhuid snelller stroomt en daardoor je haargroei iets versneld is wel ten deze waar.

gezond eten

wachten.

Ik heb een keer gehoord dat door warmte je haar sneller gaat groeien (?) en je hoofdhuid regelmatig masseren. Maar of het helpt, I don’t know…

In de zomer groeit mijn haar 2x keer zo hard! Ook als ik ziek ben geweest groeit mijn haar extra hard! Door warmte groeit in ieder geval mijn haar sneller :slightly_smiling_face:

+1!

Ik heb gehoord dat als je je haar knipt, je haren dikker worden en sneller groeien…

Not agaaaaaaain.

Nee, dit klopt niet. Er is echt geen stofje in je lichaam die merkt dat je je haar hebt geknipt en daarom maar dikker haar aan gaat maken. Je kunt het beste gewoon wachten, gezond eten (vitamine :sunglasses: en tijdens je haar wassen je hoofdhuid masseren om de bloeddoorstroming te bevorderen.

In de zon zitten ^^

haard, huid, nagel pillen van de kruidvat 4,49 volgens mij? ze zorgen in ieder geval voor gezond haar & gezond haar groeit sneller :slightly_smiling_face: