Haar sneller laten groeien tips

Hoi allemaal,
Ik heb mijn haar dus helaas heel erg moeten laten knippen omdat het erg ongezond was, en mijn haar is nu best heel kort. Ik wil het echter weer lang hebben, en het schijnt dat er betrouwbare methodes zijn om je haar sneller te laten groeien. Bijv. Pillen, bepaalde voedingsmiddelen enzovoort. Heeft iemand een paar betrouwbare dingen voor mij?
Heel erg bedankt alvast!

Ik denk dat je wel langs een drogist (Kruidvat, Etos, DA) kan gaan, daar kunnen ze je ook advies geven

Volgens mij zijn die methodes niet wetenschappelijk bewezen. Wat wel helpt is gezond eten (bij voorkeur veel zalm en avocado, dat soort dingen).

Haar zo min mogelijk beschadigen door het goed te behandelen, eventueel met Olaplex (3 en 8), en investeren in een goede shampoo en conditioner. Niet te heet wassen onder de douche en geen stijltang gebruiken. En een beetje olie gebruiken schijnt wonderen te doen, moet je even kijken welke olie bij jouw haar past.

Dan als je naar de kapper gaat hoeft er niet super veel af…

Gezonde hoofdhuid en haarwortels zorgen voor sneller haargroei. Probeer je haar en hoofdhuid goed te verzorgen. Je kan Vegan biotine en algenolie supplementen nemen als je ze nodig hebt. Hoofdhuid massage helpt ook goed. Daarbij kan je een geschikte olie voor gebruiken of bv Ampullen tegen haaruitval van Bema. Die helpen haarwortels te versterken. Je kan ook gewoon zelf googlen welke oliën goed zijn voor je haargroei zoals rozemarijn olie bv.

Kruidvat heeft een product die wel echt heel erg goed is voor je haar, het heet simpelweg: haar huid en nagels. Gebruik dat een aantal weken en je ziet echt resultaat.