Helluuuup!
Ik vind mijn haar te kort (iets boven m’n schouders) en wil het heel graag lang laten groeien… is er een manier waarop je je haar sneller kan laten groeien???
xx
Helluuuup!
Ik vind mijn haar te kort (iets boven m’n schouders) en wil het heel graag lang laten groeien… is er een manier waarop je je haar sneller kan laten groeien???
xx
Hier zijn echt al heel veel topics over maar ik kan kort zijn: dat kan niet.
Hoe snel je haar groeit is genetisch bepaald(de gemiddelde snelheid is volgens mij 1,2 cm per maand) en als je gewoon gezond leeft(voldoende beweging, slaap en gezond eten) eet groeit je haar al optimaal.
Ik gebruik nu haargroeipillen van de Etos en die helpen wel. Het wordt nog niet echt langer, maar het is wel mooier en valt minder snel uit.
Kan niet.
Ik gok dat daar veel vitamine B in zit?
C’est impossible, my friend. Impossible.
Inderdaad!
vitamine B is denk ik meer voor je haren gezonder en dikker te ‘maken’.
heb zelf wel vitamine B geslikt maar dat had ik niet gedaan voor mijn hoofdhaar maar voor mijn wenkbrauwen omdat ik er nauwelijks heb maar ze vallen ook uit bij mij net zoals mijn wimpers. toen ik vitamine B slikte merkte ik dat ze niet meer uitviellen en dikker waren geworden maar nu slik ik het niet meer en vallen ze weer uit
maarja,
het enige wat je haar sneller laat groeien is geduld.
Ik heb ergens gelezen dat als je je haar kamt voor dat je je haar gaat wassen de haargroei stimuleert ofzo ? En ook at je je hoofdhuis moet masseren, geen idee of het werkt but yeah
Ik las een keer ergens foliumzuur gebruiken, maar dat slikken vrouwen die zwanger willen worden ook, dus dat zag ik niet zo zitten
Kammen beschadigd je haar vaak juist… Je kan inderdaad beter gewoon je hoofdhuid masseren! Hierdoor wordt je doorbloeding beter en dus worden afvalstoffen beter afgevoerd en voedingsstoffen aangevoerd.
Ik ben zo goed in Frans. Thanks voor het verbeteren, weer wat geleerd, haha.
Het is ‘c’est impossible’ niet ‘Il est impossble’
Maargoed, ontopic, zoals eerder gezegd kan je je haar alleen laten groeien als je gewoon gezond eet etc.
Er zijn al meerder topics hier over. Volgende keer verder kijken dan je neus lang is.
Er is geen magisch tovermiddel voor, maar het schijnt als je hoofdhuid goed masseert stimuleer je de bloedomloop waardoor de stoffen die nodig zijn voor haargroei beter terecht komen bij je haar wortels. Of zo iets… :x
En andere oplossing:
Wachten
Je kunt vitamine B slikken.
Ik heb een Shampoo van Guhl wat speciaal voor lang haar is, en waarop iets staat over de aanzet van de punten. Het zorgt er ook speciaal voor dat je haar minder snel vet word, maar dat is nu even niet belangrijk. Als het goed is helpt deze shampoo ook om je haren sneller te laten groeien.
Ook moet je je hoofdhuid goed in masseren. Dit schijnt te helpen.
Zelf heb ik ook kort haar dat net boven mijn schouders komt.
In Guhl zit ook Aloë Vera-Melk en dit schijnt ook te helpen (en dan vooral het in masseren, dus als je Guhl besluit te kopen, masseer het goed in!)
Mijn docent Frans verbetert iedereen uit mijn klas altijd als het als korte zin wordt gebruikt als ‘C’est impossible’. Hij zegt dat het ‘Il est impossible’ moet zijn. Ik geloof niet dat hij het fout heeft.
Edit: ik heb het even opgezocht (ja ik moet het nu ook echt weten), daar staat dat het in dit geval zo is: Il est impossible de savoir si…
It is impossible to know whether…
Maar dan komt er dus wel iets achter. Dus ik weet het niet als ik er niks achter komt :’)
Maar inderdaad maar weer OT.