Haar snel laten groeien!

Hey!
Iemand die weet hoe je je haar snel kan laten groeien?
Bepaalde methodes,pillen,of eten waar je haar van groeit ofzo
Alles is welkom

Goed verzorgen en zo min mogelijk schade aanrichten is het enige wat helpt. Er zijn geen middeltjes waardoor het sneller gaat groeien.

Nee, dat kan niet. Het duurt nou eenmaal lang, maar als je het inderdaad goed verzorgt blijft het mooi (heeft verder niets met groeien ervan te maken)
Geduld hebben :grinning:

Er zijn wel middeltjes, er bestaan veel soorten pillen

ja en die werken niet.

Pillen?! Je wil pillen slikken om je haar sneller te laten groeien??? Je denkt toch niet dat dat echt werkt?

De enige pillen die zullen helpen zijn vitamine pillen om je haar sterker te houden.

Verder kan je elke week een haarmasker in doen en zorg dat als je bijvoorbeeld gaat fietsen, dat je je haar onder je sjaal/jas doet zodat je minder snel gespleten haarpunten krijgt (door temperatuurverschil binnen/buiten).

Er is geen middel om je haar snel(ler) te laten groeien, je moet het gewoon goed verzorgen.

Haar groeit gemiddeld 1 cm per maand. De enige manier om lang haar te krijgen is geduld, en het (en je zelf) goed verzorgen (+niet maandelijks naar de kapper).
There is no magic trick

Je haar zo gezond mogelijk houden, dus niet elke dag je haar wassen, je haar niet te heet wassen, goede shampoo gebruiken, zo min mogelijk stijlen/föhnen, je haar niet verven ect. Er zijn geen andere middeltjes die werken. En anders gewoon extensions of een pruik nemen.

Al het bovenstaande + gezond en genoeg eten.
Ik merk dat als ik niet genoeg gezond eet (en vaak ook als ik een beetje ziekig ben) mijn haar en nagels niet tot nauwelijks groeiem

Bovenstaande tips zijn goed inderdaad. Zorg er ook voor dat je je haar niet met warm of heet water wast. Hitte is over het algemeen slecht voor je haar. Om je haar goed sterk te houden is het dus ook beter om altijd na het warme douchen nog een paar minuten koud te douchen en je haar dus af te koelen!!! Bovendien is dat ook goed voor je bloedsomloop en stofwisseling. :slightly_smiling_face: Alleen maar voordelen dus!

Vitamine D & B helpen ook heel goed bij mij.

Gezond voedingspatroon met voldoende vitamines en je haar goed verzorgen zoals genoemd is.

Inversion method! het werkte echt ik was zo verbaasd! Eerst was ik erg sceptisch maar nu doe ik het braafjes 1 week per maand. Wel goede research doen. En niet doen als je lichamelijke klachten hebt. Zwanger bent, etc http://www.myblackhair.nl/de-inversion-method-het-geheim-voor-lang-haar/
Je kunt het ook zonder olie doen. Ik doe het zonder olie anders word mijn haar zo vet en moet ik het iedere dag wassen.
Veel succes!

Gewoon geduld hebben

ze zeggen dat veel water drinken helpt, en van argon olie gaat je haar mooi glansen. en ja in de zomer door de zon groeit het altijd wat sneller. Maar ja in Nederland is er weinig zon he haha

Je kan hairfinity proberen!
wel prijzig maar staat erom bekend dat het werkt!
Ik zou het wel eerst voor een maandje aanschaffen dat is al 30 euro…
succes! :upside_down_face: :sob::muscle:

Er is geen manier om je haar sneller te laten groeien. Ik zou het willen. Heb mijn haar korter laten knippen en de kapster heeft het 10 cm korter geknipt dan waar ik om vroeg (’:

Zoals hier boven wordt gezegd kun je het zo gezond mogelijk houden. Dit heeft nog steeds niks met het groeien te maken. Het zorgt er alleen voor dat je niet weer naar de kapper moet om de dode stukken af te laten knippen.

Je haar groeit ongeveer 1.25 cm per maand.

Goed verzorgen, haar maskers en een verzorgende olie (wonderolie bijv.)
Verder is het een kwestie van geduld. Ook zou ik als ik jou was de puntjes regelmatig knippen want doordat het door de schade afbreekt lijkt het alsof je haar niet meer groeit terwijl je haar afbreekt van onder.

Inversion method werkt goed ja! Ik kreeg ineens allemaal reacties dat mijn haar was gegroeid :’)