Hoi meiden,
Ongeveer een halfjaar geleden heb ik mijn haar 2x geverfd(ben van blond naar bruin gegaan in 2x).
Dit heb ik gedaan met haarverf van de drogisterij, wat er na een tijdje vanzelf uit zou gaan. Alleen bleef het er eeuwig in zitten en toen ben ik dus maar naar de kapper gegaan die mijn haar gebleekt heeft om het weer blond te krijgen. Kort daarna heb ik zelf mijn haar uitgedund, maar veel te veel en de bovenste haarlaag… Resultaat: korte, dunne en kapotte plukken. Kortom mijn haar was op verschillende gebieden beschadigt. Nu heb ik dus een halfjaar lang mijn haar laten groeien en goed verzorgt met haarmaskers en serums etc. De kortere plukken zijn al wel redelijk bijgegroeid. Alhoewel mijn haar nu veel gezonder is is het nogsteeds vrij pluizig en op sommige plekken dun en kapot door het uitdunnen…
Ik wil dus binnenkort heel graag een keer naar een goede kwaliteitsalon gaan en een behandeling nemen die mijn haar weer eens helemaal hersteld. Ik zat zelf te denken aan misschien een keratinebehandeling?
Zijn er hier meiden op het forum die bij een speciale salon een herstellende haar belang zijn ondergaan? Welke kan ik het beste nemen? x