Haar -> Roos; hélp!

Ik heb roos, en het gaat echt niet weg! Ik koop verschillende soorten anti-roosshampoo, maar na het wassen is de roos zelfs nog erger. Vlak voor ik terug mijn haar was, is de roos zo goed als helemaal weg, maar ik kan toch moeilijk nooit meer mijn haar wassen?? Iemand tips?

Btw: ik gebruik géén mousse of zoiets, ik ben best tevreden over mijn haar :stuck_out_tongue: Alleen die roos zit me dwars :s

heb ik ook last van, ik weet ook niet echt hoe je er af komt, ik gebruik soms head en shoulders ofzo, en dat helpt wel maarje schreef ook al dat je al vanalles had geprobeert. naja

kuss

Ik had ook altijd vreselijke roos, toen heb ik een paar jaar head en shoulders gebruikt, daarna een jaar andrelon antiroos shampoo, en nu is mn roos gewoon verdwenen!

Niet dat ik jou hier mee help maar goed… :thinking:

head&shoulders werkt iid super goed bij mij na ongeveer een keer ermee wassen heb ik al geen jeuk meer. maar ik denk dat je H&S al een keer hebt geprobeert?

kheb ook erge last van roos, kheb head& sholders geprobeert
maar dat maakte het bij mij alleen maar erger =\
n andere producten voor in je haren maken me haar helemaal kapot
dan word het helemaal droog n klitterig ! x. tell me if you find a solution =D

Ik HAD roos, en ben toen Head&Shoulders gaan gebruiken. Bij mij werkte het serieus meteen! Ik ben roosvrij :slightly_smiling_face:
Ik gebruik het nu nog steeds, anders komt de roos terug :wink: Volgens mij ligt het dus echt aan de persoon zelf of het werkt of niet!

Oké, bedankt iedereen! :grinning: Head & Shoulders moet ik dus eens proberen… wel spijtig dat het net zo 'n duur merk is, maar daar is waarschijnlijk een reden voor :stuck_out_tongue:

Af en toe heb ik roos en Head&Shoulders werkt bij mij na een keer wassen al :slightly_smiling_face:

Welke shampoo’s heb je dan gebruikt?
Ik had roos ook maar toen had ik , Guhl ofzoiets, werkte bij mij waanzinnig goed! :slightly_smiling_face: ( Blauw Flesje Anti-Roos Shampoo )

Guhl hebben we niet ^^ maar we hebben onlangs Head&Shoulders gekocht en na 1 keer wassen was bijna alle roos weg :grinning: enkel een paar kleine pelletjes, maar die vallen niet zo hard op ^^

Goed dat je je haar met een anti-roos shampoo wast! Als je je haar elke dag wast kan 't daar door komen (je haar raakt er na een tijdje aan gewend en gaat sneller talg enz. produceren). Ik zou het dus niet elke dag was, maar 2 tot 3 keer per week. En verder gewoon verschillende shampoo’s proberen.
Succes ermee!
XX.

http://www.girlscene.nl/beauty/haar/2007/januari/277609

Oké, geweldig iedereen :grinning: Ik was mijn haar exact in ieder weekend, dus van te vaak wassen zal het niet komen. Waarschijnlijk moet ik wat meer buiten komen - als ik mag kiezen, blijf ik het liefst een hele dag binnen.

Als je allerlei verschillende shampoo;s gebruikt kun je ook roos krijgen

Oee niet leuk meid, ik heb het zelf niet dus weet geen tips sorry!
Veel Succes!

Ga eens naar de dokter…
Ik dacht ook dat ik roos had en had ook vanalles geprobeert.
Ik ben naar de dokter gegaan en die heeft gekeken en het is een soort eczeem bij mij.
Hij schrijft je dan een shampoo en een lotion voor, en binnen een maand die kuur is het helemaal weg.

je merkt trouwens al verschil vanaf gebruik dag 1.

Up… heb er ook last van :frowning_face: Iemand tips?

Je hebt van die speciale shampoo ervoor. Kan je volgens mij bij de apotheek(misschien zelfs drogist) halen. Hij is medicinale anti-roos shampoo van Resdan. Die gebruik ik een keertje als ik er last van heb. Hij ruikt heel erg naar mentol en voelt heel fris aan op je hoofdhuid. Het is antiroosshampoo maar je kan hem niet vergelijken met een zelfde shampoo van L’Oreal of Head 'n Shoulders of een ander dergelijk shampoo.

Head 'n shoulders is een heel goed merk!

Of 1 keer (niet te vaak) olijfolie masseren op je hoofdhuid! Werkte bij mij goed!

ik heb ook last van roos, maar ik was altijd met head en shoulders dat werkt wel, maar je moet het een tijdje gebruiken want eerst moet namelijk alle roos van je hoofdhuid af zijn. Het werkt dus niet meteen.