haar rood verven

ik weet dat er een speciaal kapsel-topic is,
maar ik wilde graag nog meer informatie en/of ervaringen en foto’s van meiden die hun haar al eens rood hebben geverfd.
Ik wil dus misschien mijn haar rood gaan verven, het liefst wat donkerrood

http://i51.tinypic.com/29qbggj.jpg

http://i53.tinypic.com/rbwawm.jpg

beetje zoals dit, misschien zelfs nog een tikje donkerder.
Maar ik ben van mezelf blond en heb dus ook blonde wenkbrauwen,
moet ik dan mijn wenkbrauwen zwart/donkerbruin verven ofzo?

En heeft iemand een tip welke verf (merk+kleurnummer) ik het beste kan gebruiken?

Tips, ervaringen, foto’s etc zijn allemaal heel erg welkom! :grin:

Alvast bedankt :slightly_smiling_face:

Je zou het beter bij de kapper laten doen, en ja je wenkbrauwen verf je het best ook.

of je tekent je wenkbrauwen

de kleur en het merk moet je zelf weten maar ik vind die kleur super leuk en het lijkt me ook super leukk… maar asl je het verft meot je eignelijk wel jewnkbrouwen doen… dat staat gewoon mooier

Ik wil mijn haar net zoals liz. Ik heb nu bruin met een beetje rood gedaan want ik durf het nog niet. x) Okay hier heb je niks aan eigenlijk. Ik weet alleen wel dat rood er heel snel uitgaat…

Een vriendin van me heeft haar haren met henna geverfd. Het probleem van het zelf te doen is wel dat het kan zijn dat je haar oranje ziet in plaats van het gewenste donkerrood… Ik denk ook dat je best naar een kapper gaat. Ik vind bruin met een rode glans een prachtige kleur, trouwens.

Een vriendin van mij had het ook rood geverft, en het was meer een soort van paars geworden. Als je het doet, zou ik het bij de kapper laten doen. En ja, ook je wenkbrauwen. Ik vind zo’n kleur trouwens heel mooi als die goed lukt.

Als je een dergelijke kleur wilt zou ik het bij de kapper laten doen,
ik verf mijn haar al jaren en ik heb ook knetterrood en paars gedaan,
en dat heb ik ook wel eens zelf gedaan maar dat werd altijd slecht,
bij de kapper wordt het pas mooi! succes

thnx voor alle reacties!
veel zeggen dat ik het bij de kapper moet laten doen,
dit is alleen nogal duurder en erg permanent voor de eerste keer…
ik denk er nog over na XD
heb sowieso nog ruime bedenktijd, want ik ga het pas na m’n stage doen,
die 2 februari stopt :stuck_out_tongue:
reacties/foto’s zijn nog steeds welkom!

oh, en veel zeggen ook dat ik de wenkbrauwen moet kleuren,
maar in welke kleur? Zwart lijkt mij het mooist, denk ik…

Rood lijkt me zo gaaf :slightly_smiling_face:
Ik ben zelf blond, maar ik word steeds donkerder… Misschien ga ik het ook nog een keer doen :slightly_smiling_face:

Sorry verder geen ervaring, upje.

Ik heb die kleur gekregen met henna (: Mijn wenkbrouwen heb ik natuurlijk niet geverfd met henna (dat zou een zooitje worden) maar ik heb ze mijn eigen kleur gelaten bruin.

Ik zal zo even een duidelijke foto voor je opzoeken, want henna komt niet altijd even rood over als het niet in het licht is.

EDIT:

http://i52.tinypic.com/n63vwz.jpg

Ik heb het trouwens geverfd met Henné Color in de kleur Auburn, is iets van 3,90 bij de toko en bij de tuinen rond de 6 euro. Op blond haar zal het waarschijnlijk nog feller/roder uitpakken.

ik heb het een paar keer donkerrood gehad met felrode en blonde plukken erin, is bij de kapper gedaan. De kleur vervaagde helemaal niet snel, van de felrode plukjes wel ies beter. Maar als je het rood verft moet je het wel goed verzorgen, je hebt speciale kleurshampoo’s voor roodharigen enzo, o.a. bij Jofn Frieda.

Verder heeft de kapper ook kleurspoelingen, of semi-permanente verf, dus het hoeft niet meteen permanent geverft te worden. Ik zou het wel aanraden om bij een kapper te laten doen, aangezien het geen makkelijke kleur is om te verfen.

Zit er zelf ook over na te denken of ik het weer donkerrood te verfen, vind dat super mooi bij smokey eyes, maar dat wordt dan toch echt eerst een semi-permanente spoeling hihi.

Ik had m’n haar ook rood geverfd, ik heb het wel bij een kappersspeciaalzaak (in Meppel) gehaald.

Ik ben ook blond van mezelf, en ik heb ongeveer al een jaar rood haar. Ik denk niet dat je je wenkbrauwen persé moet verven.
Oh, en syoss vind ik best goed. & schwarzkopf ook (:

ik vind dat echt moooi :grinning:

hebben jullie toevallig ook foto’s? (:

Ik heb nog een andere met wat duidelijker hoe de tint is, die kan ik wel even posten?

als je wil, heel graag :slightly_smiling_face:

Ik wil het ook rood verven, waarschijnlijk word het zaterdag, maar dan meer richting bruin/oranje. Zoiets denk ik, misschien iets lichter :3

http://oi53.tinypic.com/ot3kaq.jpg

Ik geef je alleen één tip:
Kijk uit met rood als je net als ik lichtblond haar hebt.

Bij mij viel het toen echt zo licht uit dat het praktisch oranje was :’)