Haar rood verven?

Hee.
Ik wil heel graag mijn haar rood verven, zoals Hayley Williams het vroeger had, maar dan toch een beetje anders xD
Dus ik vroeg me af of er hier mensen zijn met ervaring met je haar rood verven?
Vervaagd het snel en wat kun je het beste gebruiken om het te verzorgen enzo? ^^
Ben van plan eerst gewoon een spoeling te doen om te kijken of het mooi staat enzo en daarna laat ik het pas echt doen.

Thanx alvast.
Ciao!

laat je haar bij de kapper verven of daar om advies vragen, dat is wel het meest betrouwbaars, en je kan je haar verzorgen met shampoo en al die shit voor gekleurd haar;)

ik heb rood haar ,maar van mezelf :slightly_smiling_face:
niet dat ik jou hier mee verder help dus upje voor jou

Ja, het word de eerste keer dat ik mijn haar ga verven dus ik was sowieso a
al van plan het niet zelf te gaan doen n__n

rood haar raad ik je niet aan
ik heb het zelf ook gedaan heb ik een heel jaar mee gelopen tot de zomer kwam… en toen werd het blond :pensive: . dus als je het echt rood wil hebben moet je het na da zomer doen!

Kun je het dan niet opnieuw verven of word het dan weer blond?

ik heb het meer rood oranje gehad x’D. En een beetje aubergine/bordeau. Maar nog nooit echt fel rood. Het moet wel bij je gezicht passen hmm.

Ik zou ook gewoon lekker naar de kapper gaan en het daar laten doen.

het vervaagd best snel maar als je het de eerste keer laat verven bij de kapper en daarna zelf bijkleurd gaat het wel je moet alleen af en toe het bij de kapper laten doen

ja d’r waren zeiden dat het snel vervaagd… Helaas ^^

ik wil het ook verven, maar dan meer rood/bruin.
zoiets als op mijn avatar :slightly_smiling_face:
iemand een naam voor deze haarkleur?

JA! Ik had dat ook en het staat heel leuk (al zeg ik het zelf). Bij mij vervaagde het niet snel en spoelingen gebruikte ik niet.

http://i44.tinypic.com/14liv47.jpg

Deze is erg mooi

Die kleur wou ik,
maar de kapsters raadden het me af, zou er dan nogal ordinair uit gaan zien XD
dusja, dat riskeer ik niet,
en ik ben blond en ik heb t idee dat je dan in de tussentijd dat het eruit gaat, half oranje bent XD

UP voor jouu

Ik wilde het eigenlijk bruin verven maar het was echt precies die kleur op je avatar =P
Ik zal even kijken of ik dat pakketje nog heb voor de naam :slightly_smiling_face:

Als je het echt knalrood kun je het beste naar de London ofzo, daar hebben ze van die knalkleuren haarverf… Ik zou eerst een plukje proberen ofzo :slightly_smiling_face:
Ik heb mijn haar wel een paar keer rood geverfd, maar meer bruinrood niet de rood die jij geloof ik bedoelt :stuck_out_tongue: maar ik zou het in ieder geval niet met henna doen als je geen zin hebt om het eruit te laten groeien (waar ik nu dus mee zit ._.)

Ik heb het pakketje niet meer ! Sorry, maar je moet gewoon even bij kruidvat kijken daar kwam mijne vandaan, maar ieder merk heeft zn eigen naam voor haarkleuren

ik zou beginnen met spoelingen. Je hebt van die spoelingen van een paar wasbeurten, kun je even kijken hoe het staat.

ik heb zelf knalrood haar gehad maar dat vervaagde echt heel snel na 1 keer wassen was het al heel vaag maar ik ga binnenkort men haar weer knalrood verven vindt het echt heel mooi :slightly_smiling_face: