Haar rond je navel/ op je buik :l

wie heeft dat ook? maar dan wel zichtbaar he…
ik heb dat dus en ik ben ook niet zo bruin dus valt het extra op want ik heb bruin haar -.-
ik had een stukje gescheerd onder me navel (klinkt dom maarja) , maar nu krijg ik dus rode bultjes :S dus ik dacht om met citroen te bleken maar dat gaat niet :l
wie weet er iets?

kschaam me dood O.o

Ik heb t ook wel, maar niet zo erg om af te scheren.
Ik zou zo geen tips hebben, epileren ofzo?

het is geschoren, niet gescheerd :wink:

harsen, laseren

x

heb met pincet geprobeerd, maar dat is tè pijnlijk O.o en je trekt de meeste er niet uit maar kapot zegmaar dat er een puntje blijft zitte :l

het is vakantie x’]

weet niet iemand een bleek middel daarvoor? ofzo?
ja bleek middel klinkt raar maar je weet wel wat ik bedoel x’]

Ik heb het ook, best wel blanke huid en dan zwart haartjes onder me navel maar ik scheer het gewoon en het is niet zoveel. Maar miss. kan je het dan harsen? en sorry ik weet geen bleekmiddel.

bij de etos voor 6 euro zo’n handschoentjes hale, waarme je je haar erraf wrijft!
werkt supergoed! na paar x gebruikt te hebbe worde je haartjes ook dunner enzo.
xkus

komt dat niet elke x terug dan als je het weghaalt boven je buik enso?
hoe kan je het beste je bovenbenen doen?
kan je dat ook epileren of is dat te gevoelig daar?

Ieeeeh ik had eens zulke handschoentjes uitgeprobeerd en daarna was vel van mn been af x[. Leek net schuurpapier. En omdat de haren er toen nog niet af waren deed ik er ontharingsmiddel op x’), lekker chemisch. Maargoed, toen was ik 12 en dom XD

want ik wil het gewoon late zitte omdat je anders stoppels krijgt enzo ;l dus dacht ik om het te bleken/ontkleuren ofzo maar om nou blonde haarverf te kopen x’] dus heeft niemand dat ooit gedaan/tips?

ik heb al wel eens ergens zo’n soort ontkleuringding gezien hoor, van veet denk ik, ik denk voor meiden die zo’n donkere donshaartjes hebben (snor :stuck_out_tongue:)
mss kun je dat eens proberen?

Jaaa ik heb het ook… ik lijk wel een vent vind ik zelf! :bored:
maaarr anderen merken het eigenlijk niet eens hoor. :stuck_out_tongue:
en ik ga het niet scheren want dan wordt het miss erger (net als op m’n benen :astonished: ) ik wacht gwoon tot het gebleekt is door de zon :wink:

nee das geen ontkleuring maar ontharing

Ja , ik heb dat ook maar niet echt hele zwarte haartjes ofso. Toen ik op vakantie ging had ik zo een ontkleurings ding gekocht bij de drogist. Haartjes werden blond maar ik werd bruin op vakantie dus toen zag je het niet meer. Ik had dat ding bij drogist gekocht daar hebben ze het wel.

Ja ik heb het ook, maar ik heb licht blonde dus k heb er niet echt last van ofsow :wink:

gewoon bij de kruitvat/etos? en hoe duur was dat?

heb je speciale verf voor lichaamshaar kleuren?
ik wil me beenharen lichter maken zodat me haarzakjes ook lichter zijn xD
die worden dan toch ook lichter? dan heb je toch geen zwarte meer?

xD ?

Ja kom nou eens met een goed idee iemand. Ook de naam van het spul en waar je het kan kopen graag :stuck_out_tongue:

jaa precies…
let us know