Haar probleempje..

Ik ga nu iets nogal ingewikkelds uitleggen en ik hoop dat jullie het begrijpen. xD

Kijk, ik heb beschadigt haar. Ik wil dit verhelpen, maar dan moet ik minder douchen… Maar het probleem is dat als ik niet douche mijn haar er verschrikkellijk uitziet! Wat moet ik nu?

Als jullie het niet begrijpen, vraag maar. :grinning:

xx.
Iemand die écht jullie hulp nodig heeft
(ik heb onhandelbaar haar en krullen, kunnen jullie geen producten aanbevelen die goed zijn voor mijn haar? :$)

Je hoeft daarvoor niet perse minder te douchen hoor. Wel niet te vaak wassen, goede middelen gebruiken, etc.

Haarmasker?

Ik was mijn haar ook niet elke dag hoor. Doe gewoon een badmuts op :tipping_hand_man:

Wat ik soms doe als mijn haar gemeen doet: s’ochtends mijn haar nat maken, maar niet te nat xD haha handoekdroog zegmaar… en dan schuim/haarlak/ofandertroep erin. En niet fohnen! maar gewoon laten drogen. Oja, en je kan ook serum proberen, dan wordt het minder pluizig alleen dan wordt je haar ook minder ‘krulliger’ (ligt eraan wat voor krullen je hebt maar bij mij is het wel zo)

Is het beschadigd door verven/krullen/stijlen?

conditioner (crème spoeling)
haar masker

je zult gewoon moeten expirimenteren want sommige dingen werkt bij de een heel goed en bij de ander niet.

succes

Succes . !

Succes :slightly_smiling_face:

heb je je haar gerelaxed misschien dat je dat bdoelt met minder vaak douchen