Haar probleempje :S

```html
Heeuuj,

Ik heb problemen met mijn haar >.<

Ik wil bijvoorbeeld een ander model erin, alleen ik ben niet zo goed in het kijken van ‘‘dit pas en dit niet’’ you know. Daarom vraag ik jullie om hulp (: This is me:

Image and video hosting by TinyPic

Ik wil dus een ander model… en wat meer volume, minder pluis. Ik mag niet verven maar misschien wel highlights en Ik ben echt niet goed in uitproberen dus als jullie tips enzoo hebben Heel erg bedankt!!

Echt sorry voor de hele grote foto, alleen ik dcht dan is het wat duidelijker!. Ohja en, er zijn misschien al topics over deze onderwerpen, maar zoals sommige weten krijg je daar best wel weinig reacties >.< Alvast bedankt!!
```

Misschien iets korter? Een bob ofzo? Kan het niet zo goed zien, heb je geen duidelijkere foto?

misschien een rechte pony ? en dan gwn steil haar

schuine pony, met bob kort maar krachtig

@ uberhipx & Smoothey & EmmaTorres,

heel erg bedankt! hebben jullie misschien foto’s van wat jullie bedoelen ?? Klinkt erg leuk!

XX Peggy

het wat-te-doen-met-mijn-haar topic :slightly_smiling_face:.
oo & je kan kijken op www.taaz.com

Nog meer tips??

alvast bedankt!!
upje voor mezelf!?

Kijk je 90210?
Ik denk namelijk dat het huidige kapsel van Silver je leuk staat

uuhm nee ken ik niet, heb je misschien foto of afbeelding ervan maakt het voor mij ook wat makkelijker :grinning:
Kussxx Peggy

volgens mij staat een pony jou leuk!

Knip korte laagjes, tot je oren en achter net boven je schouders.

dankjeee… ik zal eens kijken. Over die pony… mensen raden die dus aan (a)

Ik denk ook dat een pony leuk is, je hebt ook een hoog voorhoofd dus dat is mooi! (Dat is iets goeds hoor :p)

leuk dat jullie reageren!! Kijk in dit soort topics krijg je veel meer reacties.

more??

ohja ga ik zeker proberen die pony…

upjee?? (:

ik zou zeggen, vraag je kapper (:
die weet meestal wel wat goed bij je gezicht past enzo; hangt namelijk ook van je kruinen enalles af.