haar probleem

Ik heb iets met mijn haar als ik me pony naar achter zet heb ik een hartjes vorm, Doe ik mijn pony schijn is hij te dik en als ik mijn pony door twee deel is mijn pony zo plat

Wat moet ik doen

Uh dat hartjes vorm snap ik niet echt, en je moet denk ik echt zelf een weg vinden om hem goed te doen?

zo laten?

heb je misschien wat duidelijkere informatie snap het niet hellemaal x

misschien lang laten groeien dan ofso?

Ik snap er niks van? :’)

daarom moet ze even meer informatie geven.

Ja, inderdaad. whaha

wat ik eruit op kan maken
-scheiding = McDonaldshaar, dus blijkbaar heeft ze een kruin dat het dan in een M vorm valt
-schuin is te dik
-door tweën delen is te plat

probeer je haar plat te föhnen als het handoekdroog is, dan wordt je pony minder dik

Mijn pony was recht en nu op de lengte dat je er niks mee kan.
Haarband in is ook nog een optie. Dat doe ik als ik mijn pony zat ben.
Je kan hem wel schuin doen, maar dan moet ie langer of je moet hem zo laten knippen.

wat ik er mij bedoel is als ik mijn pony naar achter buig en met een klepje vast zet heb ik een hartjes vorm
zet ik mijn pony sijn is het tedik
verdeel ik mijn pony in twee dat lijkt ik echt een nerd want dan plakt me haar aan me

duidelijker ander doe ik het nog een keer

wat ik er mij bedoel is als ik mijn pony naar achter buig en met een klepje vast zet heb ik een hartjes vorm
zet ik mijn pony schijn is het tedik
verdeel ik mijn pony in twee dat lijkt ik echt een nerd want dan plakt me haar aan me

duidelijker ander doe ik het nog een keer

maar bedankt dat jullie het proberen

Ik snap wel wat je bedoelt.
Maar neem de tips dan voor lief.

Doe een haarband in tot je pony lang genoeg is.
Laat eventueel een rechte pony knippen.
Of ga naar je kapper en laat een leuk model knippen.

Of post een foto en laat ons zien wat je bedoelt.

je kan ook naar de kapper gaan en je pony uitdunnen ofso ik weet niet precies hoe je dat moet uitleggen, maar misschien begrijp je me wel!
en anders naar de kapper gaan voor tips die weten mischien wel iets dat ze ermee kunnen doen en ja ik weet niet of je dat wil je pony weg laten knippen maar dat is waarschijnelijk geen optie voor jou ?

Ja inderdaad kan je even een foto posten en dan kunnen we zien hoe het eruit ziet!