Haar probleem.

Voor kerst alles nieuw kleren en al. Maar mijn haar is het probleem. Een enorme bos wat wel opgestoken MOET anders ga ik niet naar buiten maar mijn haar zit altijd hetzelfde. Ik heb schouder lengte haar. Weten jullie iets?

Foto?

*kuchdramaqueenkuch*

maak een staartje en laat wat haar los vallen. probeer dat staartje een beetje op te steken.
probeer creatief te zijn! :slightly_smiling_face:
succes & fijne kerst dagen!

scheer het af, heb je ook geen probleem meer

Doe niet zo kinderachtig zeg.

Waarom moeten er altijd zulke reacties gegeven worden?

een foto is wel handig ja.

Youtube is the answer

een foto zou handig zijn.

Het is niet negatief, maar logica, heb je er ook geen problemen meer mee, en er zijn wel meer vrouwen kaal hoor… niet zo piepen :’)

Een foto zou idd handig zijn, en wie weet helpt een haarmasker wel een beetje.
Trouwens, je kan gewoon het weer de schuld geven dat je haar niet zit, dat heeft gewoon invloed op je haar die kou. Je bent niet de enige die dat heeft, en alsof iedereen zo op je haar let, het zal vast niet eens opvallen.

Ik citeer: Een enorme bos wat wel opgestoken MOET anders ga ik niet naar buiten.

Maar oke, youtube?

Een soort van slordige schuine (lage) staart, dat staat bij mij altijd leuk al het een soort van ontploft is. En als je het goed doet moet dat wel lukken op schouderlengte. Ik maak dan een knot met een paar leuke plukjes eruit en trek het dan voorzichtig naar beneden zodat het goed in verhouding zit aan allebei de kanten. Als het aan de ene kant (van de niet staart) uitvalt moet je er twee schuifspeltjes in zetten. Ideetje?

Haha niet zo piepen, krijg een leven ofzo. Ze vraagt toch wat ze kan doen met der haar voor kerst, niet die domme antwoorden als scheer het kaal. En ik denk niet dat de meeste vrouwen daarvoor gekozen hebben denk je wel :wink:

Ja en nu kunnen we wel weer ophouden want straks bestaat ook dit topic alleen nog maar uit kattige reacties i.p.v. nuttige antwoorden.

Uhm, wat voor haar heb je nou precies? Krullen begrijp ik?

Op youtube kun je heel veel vinden, zoeken op ‘hairtutorial’

leuke haaraccesoires in je haar doen maakt al wat verschil

Ok tanks, Ik heb haarmasker gedaan en dat heeft het meeste verholpen. En Scorpions heeft wel een beetje gelijk ik overdrijf soms veel.