Hey meiden!
Sinds kort zit ik met een heel irritant haarprobleem. Wanneer ik mijn haar was (dit is om de dag/om de 2 dagen) is het eigenlijk een uur na het wassen alweer vet. Het vette bevindt dan als het ware ‘‘onder mijn lok’’, dus wanneer ik een pluk haar omhoog til is het onderliggende haar echt vet. Zo vet zelfs, dat het lijkt alsof mijn haar nat is. Bovendien heb ik, als ik mijn hoofdhuid krab, een soort witte plakkerige substantie onder mijn nagels zitten (sorry, erg growse) en ruikt mijn haar niet fris.
Ik kamp nu al enige weken met dit probleem en heb al veel verschillende methoden geprobeerd. Zo ben ik verwisseld van shampoo/conditioner, was ik mijn haar sinds kort alleen met shampoo en ben ik echt 5 a 10 minuten lang bezig met het grondig uitspoelen van het product om er zeker van te zijn dat er geen restanten meer in mijn haar zitten…
Tevergeefs natuurlijk, want ik heb het probleem nog steeds. Het begint nu echt vervelend te worden, want ik voel me gewoon niet meer fris als ik gedoucht heb. Ik ben dus ook snel op zoek naar een oplossing. Alle tips zijn welkom!!