haar pluizig met uitgaan

Hallo meiden.

Ik stijl mijn haar altijd voordat ik uitga, maar het is altijd best wel vochtig en warm in zon discotheek en dan gaat mijn hele haar pluizen. Mijn vriendinnen hebben er nooit last van…
Wat kan ik eraan doen? en hebben jullie het ook weleens?

xx

Aaah ja dat is zo *(^@*#%^@$kut!

Maar ik weet niet wat je er aan kan doen. Ik krul mijn haar meestal maar of doe een klem in :’)

Heb ik ook altijd als het weer nogal vochtig is. Dan lijk ik wel een poedel -.- Ga anders af en toe naar de wc om wat van die spray in je haar te doen waarvan ik de naam even 1 seconde ben vergeten -.- waardoor je haar sterker word.

Heb ik ook altijd :l
En idd m’n vriendinnen en andere meiden die daar lopen niet.
Lijkt altijd of alleen ik dat heb :cowboy_hat_face:

Same here,
Ik heb ongeveer elke mogelijke spray/serum weet ik veel wat geprobeerd, maar de perfecte oplossing heb ik helaas nog niet gevonden.

Hierzo haar pluizig altijd.

Ik heb dat ook wel eens als het vochtig weer is, of na miezerige regen buiten, echt vervelend. Ik heb ook geen idee wat je er tegen kunt doen, upje!

Heb ik ook! Komt van die vieze bierdamp, haha!

Hot 'n Straight Straightning Creme van L’oreal is wel een aanrader, Dat helpt nog een beetje…

same story here!

Direct gladmakende crème van andrélon werkt goed bij mij! En ik neem meestal voor de zekerheid ook nog een elastiekje ofzo mee, op het eind van de avond ziet toch niemand meer hoe jij je haar hebt zitten.

Jaa ik doe wel meteen mijn haar in een knot ofzo maar bij mij zit dat altijd dan meteen strak naar achteren omdat ik laagjes heb anders steken er dingen uit als ik het niet strak naar achteren doe, is ook beetje raar ofniet? ik ben altijd wel onzeker met mijn haar als ik uitga

Nee, ik heb dat niet echt, alleen bij mij gaat het heel sluik hangen en ik krijg een glimvoorhoofd, dat is net zo erg haha.

Het valt me op dat vele meisjes in het geval zijn van ‘alle andere meisjes hebben mooi glad haar en ik niet’, misschien let je gewoon iets te veel op het jouwe? Soms maakt het mij echt geen bal uit hoe mijn haar eruit ziet als ik uit ga, zolang ik mij maar amuseer. Ok, het is fijn om er mooi uit te zien… Ik kan jammer genoeg geen tips geven. Ik zou misschien denken aan iets vettigs (een beetje olijfolie, maar echt heel weinig) erin doen, misschien pluist het dan minder. Dit heb ik echter zelf nog niet geprobeerd!

up!

Heb ik ook en ik vind het echt verschrikkelijk.
Wat soms wel helpt is parfum/haarlak op je borstel spuiten en daarmee je haar borstelen.
Dan houdt de haarlak je pluis een beetje tegen.
(Ik spuit het eerst op mijn borstel, want anders krijg je van die vastgeplakte slierten met haarlak dat niet goed verdeeld is haha)

ik lach die meisjes meestal uit :flushed: niks persoonlijks hoor, maar als je haar er zo gaat uitzien met uitgaan gewoon niet meer doen? krullen/slag kan ook heel leuk zijn :wink:

HAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAH fail.

hmm, niet echt een fail als je het mij vraagt :’) je hebt wss nog nooit gezien wat er hier rondloopt…
even ontopic: veel mousse/serum etc. in je haar
en niet in de kroeg je haar natmaken om het plat te krijgen want als het daarna opdroogt gaat het meer pluizen

wow, lekker triest als je mensen gaat uitlachen om hun haar :anguished:?
ontopic:
Ik gebruik zelf een serum van andrelon, je hebt er maar 1 druppeltje van nodig en het werkt heel goed!