haar permanenten met zwitsal

hallo meiden!!

ik heb ooit iemand horen zeggen dat je met zwitsal shampoo je haar kunt permanenten… dan moet je het met krul spelden een heletijd in laten zitten ofzow iets… heeft iemand hier wel eens van gehoord of dit gedaan?? en weten jullie hoe dit precies moet??

tanx!

Ehm? Was degene die dat tegen je zei nuchter?

hihihi! jahoor! die had t zelf een keer gedaan maar dat is iemand van heel vroeger… en t leek mij wel een leuk idee om een keer uit te proberen! ;p

Het is wel zo dat als je een permanentje hebt, dat je het dan goed kan wassen met Zwitsal omdat die je haren wat zachter maakt en lekker mild is. Maar het er echt mee permanenten lijkt me sterk. Daar heb je echt allemaal chemische rotzooi voor nodig haha.

haha idd, zwitsal bevat minder chemicaliën wat dus beter is voor het haar, maar een permanent met zwitsal zit dr echt niet in XD

Ik gebruik het gewoon om mijn haar te wassen xD
sorry nutteloze reactie

ooow jammer!! ik had t zoo gehoop! leek me zoo leuk! want idd alles wat ik doe met me haar verfen of permanenten, na een week kan de schaar der in want dan is mee haar hardstikke dood en dacht dat dit miss een goede oplossing was! :grinning:

ik dned at het niet gaat werke nee, 25 euro bij de kapper!

Nee dat kan helemaal niet… daar heb je amoniak en nog zo’n spul voor nodig en dat zit niet in iets van zwitsal.

Nee, ik denk ook niet dat dat zou gaan werken.

denk het niet idd

ik denk het niet maar je kan altijd proberen hé

Nee hoor…

probeer het is! :grinning:

Dat kan niet, zoals iemand anders hier zei; je hebt allemaal chemische rotzooi ervoor nodig.