Hoi!
Ik zit met een klein probleem, ik heb in de zomervakantie mijn haar niet permanent geverfd (volgens het pakje van l’oreal) maar het zit er nog steeds in en dus heb ik uitgroei. Ik had er toen extra licht asblond in gedaan maar dat is het niet geworden.
Mijn normale kleur is donkerblond en nu is het dus een beetje lichter. Ik zal het graag nog iets lichter verven en deze keer dan maar gelijk permanent, ik heb toch al uitgroei!
Deze kleur lijkt me heel mooi:
Maarr, ik weet niet zo goed waar ik het moet laten verven, bij de kapper (brainwash) of zelf. Ik doe het eigenlijk liever zelf omdat het goedkoper is en ik niet de rijkste ben Als ik er gewoon een goede spoeling (john frieda oid) in doe, permanent, zo’n mouse, denk je dat ik dan ook het goede resultaat behaal? Omdat er dus nog een andere spoeling in zit (hij is al wel heel erg vervaagd maar hij ís er nog wel!) ben ik bang dat het oranje word :bored:
Mijn haarkleur zoals het is zonder verf:
Wat het nu is (alleen dan met uitgroei):
Zal ik het aandurven en het gewoon zelf gaan verven met een goed merk? Zoja welk merk? En heeft iemand ervaring met deze combi van spoeling + permanente verf?
Alvast bedankt :3
x