haar permanent stylen

ik wil mijn haar graag permanent laten stylen bij de kapper, maar ik kan er maar weinig informatie over vinden op google. Heeft iemand misschien ervaring hiermee? Ik heb best dik en zwaar haar en ik ben het echt zat om het elke dag te stylen.
Blijft het styl nadat je heb gedouched/gefietst?
Alvast bedankt.

jep , het blijft wel zitten.
het is net als permanent krullen , het moet eruit groeien.

Mijn tante heeft het laten doen (gewoon bij een goede kapper) en haar haar begon uit te vallen na 2 weken.

Volgens die kapster was dat één van de mogelijke ‘gevolgen/bijwerkingen’ waar niets aan te doen was.

Het verneukt je haar echt ontzettend en is nog veel slechter dan iedere dag je haar stijlen met een stijltang. Er worden gewoon chemicalien in je haar gestopt he. Het is niet dat ze er met een magische stijltang overheen gaan.

Ik heb ook even voor je gezocht, het enige wat ik echt de hele tijd vind is dat je écht zeker moet zijn dat je kapper het goed kan, het gaat nogal eens mis namelijk.
En je moet goed stevig gezond haar hebben, anders is het vrijwel zeker dat er niets van overblijft!
Ohja en het is duur (:

zonde van je haar…

ik heb het mn haar ook permanent gestyld vorig jaar zomer, want ik was mijn krullen zooo zat! myn haar is ongeveer 8 maanden stijl gebleven zonder te styleren en het gaat ook niet krullen nadat je hebt gedoucht ofzoo :wink: ik was er echt blij mee. ook geen extreem haaruitval ofzoo!
Ik heb het bij een chinese kapper laten doen, die vertrouwde ik het meest.

ik denk dat ik het in de zomer weer ga doen :grinning:

Ik zou het niet doen! ik heb het gedaan en ik had daarna nog steeds slag, en het is zo slecht voor je haar. Mijn haar is nu echt dood en pluizig! Echt zonde

in welke stad en kapper heb je dat gedaan dan? (A)

In Den Haag heb je de chinatown, daar heb je best wel veel kappers… allemaal wel goed. In de 1e zijstraat vd chinatown zit ook een kapper daar heb ik t laten doen :wink: ik weet niet of den haag ver voor je is…

ja Den Haag is een echt véél te ver voor mij, haha.
maar bedankt voor de reacties.
raar dat er bij mensen hun haar er van uitvalt zeg :O.
weet niet echt wat ik nu moet doen… :bored:

Tuurlijk niet, ze gooien daar vet veel chemicaliën tegenaan.
Is het dat spul dat ze oorspronkelijk alleen gebruikten bij zwarte vrouwen? Bij hen gaat hun haar minder vlug uitvallen, omdat het zo sterk is. Maar als je dat kroeshaar niet hebt… succes ermee.

NIET DOEN! Ik heb het zelf van mn 11e tot mn 18e gedaan en heb er zo’n spijt van. Ik ben halfbloed en heb altijd lang dik krullend haar gehad. Ik kon er zelf niet mee omgaan en heb er daarom voor gekozen om het permanent te straighten. Toen ik 18 was had ik geen zin meer in al dat gedoe en heb het toen laten uitgroeien… Nu twee jaar later zijn mn krullen weer redelijk uitgegroeid (nu net over mn schouders), maar ze zijn wat dunner en lekker pluizig.

Ik heb echt geluk dat ik heel dik stevig haar heb, anders
weet ik zeker dat ik nu helemaal geen krullen meer zou hebben. Ik ken trouwens mensen bij wie het helemaal niet goed is afgelopen, en die nu rondlopen zonder krullen en een hele dunne pluizebol.

Mijn moeder heeft kroes haar en zij doet het wel regelmatig, omdat zij geen keus heeft. Zonder kan ze er geen kam doorheen halen :stuck_out_tongue:. Ik zou het dus alleen doen als je kroes haar hebt.

Haha het is een heel verhaal geworden maar ik kan niet hard genoeg schreeuwen: NIET DOEEEN!

@ sultanofswing: hoe vaak heb jij het permanent gestyld dan?
want bij mij is het er nu ook uitgegroeid, maar me haar is gewoon weer de oude. Dat is wel na 1x permanent stylen…

@ xAnnioosa
Precies weet ik niet meer… Ik denk minstens 10 keer. Niet altijd mn hele haar, grotendeels de roots…

Ik heb gehoord dat het echt super super super slecht is.
En je krijgt uitgroei dus je krijgt je krullen terug,
En dan moet alles eraf knippen omdat het zo dood is.
Dus ik raad het aan om niet te doen, maarja het is jou keus

@xAnnioosa hoeveel was je er voor kwijt? Ik wil mijn haar ook graag permanent laten stijlen bij een Japanse kapper. Maar de prijzen die ik vind op google verschillen heeel erg van elkaar.

@HEMINGWAY t is alweer een tijdje geleden, maar volgns mij was t bij mij rond de 80 euro.

Ik ken iemand die laat dat al jaren doen bij haar kapper. En voor zover ik weet blijft haar haar gewoon altijd stijl… na het douchen, zelfs een fietstoch door de regen.
Het is wel slecht voor je haar… maarja dat is fohnen ook.

Toch wel redelijk groot verschil tussen die twee…