Haar permanent stijlen.

hii,

ik heb op google gekeken ook ofcourse, maar heeft er hier iemand ervaring met permanent stijlen?
en is het een beetje zoals permanent krullen(maar dan stijl lol =p).
want ik stijl me haar nu al ongeveer 2jaar?
ik heb een beetje rare slag…waardoor het soms bol valt en onderkant krult en bovenkant niet. :’’]
thanks ~

geen ervaring, maar me vriendin die is buitenlands, en heeft echt krullen. ze heeft het permanent laten stylen en ze heeft er geen spijt van zegt ze (:

Het is supersuperslecht voor je haar. Het gaat er helemaal dood van en dan ziet het er niet uit. Ook moet het er uitgroeien dus na een tijdje krijg je een krullende uitgroei en dan is het onderaan nog stijl (en dood). Volgens mij waren hier ook al topics over dus moet je maar even de zoekfunctie gebruiken.

idd, zoals hierboven ^

Ik heb het gedaan, en heb er toch nog geen spijt van :slightly_smiling_face:. En volgens mijn kapper is het niet slecht voor je haar (valt misschien gewoon te zien welke producten gebruikt worden).

Als je krullen aan de bovenkant hebt zou ik het niet doen. Want je krijg uitgroei en dat gaat er heel raar uitzien. En ja glans zou ook verdwijnen…

Volgens mij heb ik precies hetzelfde haar als jou dan, want ik heb dat ook. Ik doe het tegenwoordig bijna altijd in een knotje of staartje…

Ben er ook benieuwd na. Maar jullie zeggen wel dat het slecht is enzo… MAar als je nu ELKE dag stijlt vraag ik me af of permanent niet beter is dan elke dag stijlen? want ik doe dat namelijk ook elke dag :confused:

up

ik ben ook van plan om het te doen ^^

Dat vraag ik me ook af, maar ik heb echt heeel pluizig krullend haar.
ik ben het ook van plan.
hoeveel kost het ongeveer bij een cosmo kapper?
en is het slecht voor je haar?

Ik zou het niet doen!
Een vriendin van mij heeft dit ook laten doen
en nu heeft ze een grote bos stro, je kan het
niet eens meer haar noemen. Maargoed, zij
had wel van dat afro-haar zeg maar, dus ik
weet niet hoe het dan met andere soorten haar zit…

Ja ik weet het ook niet zo goed. Bij mij ziet niemand dat ik het iedere dag stijl en het ziet er niet dood uit ofzo. Dus is het wel zo slecht? :stuck_out_tongue:

Een vriendin van mij (Megalomania op dit forum :]) heeft het laten doen, en het hielp bijna niks bij haar. Ze heeft het twee keer moeten laten stijlen (de tweede keer was gratis omdat de eerste keer nauwelijks hielp) en je ziet dus nog steeds bijna geen verschil.

http://www.wonderstraight.com/wonderstraight.htm

Bij me lerares werkt het wel ze heeft het ook laten doen en het is echt prachtig, maar het is duur en je moet steeds de uitgroei bijwerken bij hun. maarja je kan er wel mee zwemmen en in de regen lopen enzo…

dit staat er op de site :

De ZUNARAwonderstraight behandeling

[ De klant kan alles doen na een ZUNARAwonderstraight¢â behandeling
zonder bang te worden dat het haar weer
gaat kroezen of onhandelbaar wordt. ]

Procedure: wonderstraight

• De klant wordt geinformeerd over ZUNARAwonderstraight¢â
  • De conditie van het haar wordt bekeken en de mogelijkheden van het
    eindresultaat worden besproken.
  • Nu volgt de ZUNARAwonderstraight¢â behandeling.
  • Nabespreking en informatie over produkten voor thuis.

De tijdsduur voor een behandeling is 4-8 uur, afhankelijk van de mate van
kroes/krul, lengte en de conditie van het haar.
Zunara wonderstraight blijft minimaal 4-6 maanden in het haar.
Alleen de uitgroei zal weer kroesend/krullend zijn. Zelfs met
vochtig weer blijft het haar steil.

ik laat het morgen doen,
ik moet elke dag om 6 uur opstaan om mn haar te stylen, ik krullen van mezelf ( en van me moeder) maa die beginnen pas by men oren, als je je haar goed verzorgt word het niet dood,
ik zit nog steeds te twyfellen of ik het zal laten doen fniet?:face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:
jullie mening?

Hmmm dit lijkt mij ook wel wat! Moet alleen ff informeren of ze het ook bij mij in de buurt doen.

Zijn er nog shampoos die werken en niet te duur zijn?

Ja ik weet het ook niet zo goed. Bij mij ziet niemand dat ik het iedere dag stijl en het ziet er niet dood uit ofzo. Dus is het wel zo slecht? :stuck_out_tongue:

Ja ik stijl het ook echt heel vaak, en volgens mij als je gewoon de goede producten erbij gebruikt dat het niet zo slecht is.

Dat heet Straighten, ik zal het je een beetje proberen uit te leggen.
Ik weet niet wat je afkomst is? maar het is voor Nederlands haar héél slecht. Het is over het algemeen sowiezo slecht voor je haar. Als je het doet moet je beseffen dat je slag nooit meer zo zal worden als het nu is, het zal er meer uitgezakt uitzien, en als je de Straight eruit laat groeien, dan heb je dus inderdaad boven uitgroei van je eigen haar.
Straight kun je zien net als permanent haar verf, het moet uitgroeien, maar maakt je haar kapot. Eens je haar straighten, is eigenlijk de rest van je haar je leven straighten. Het is een heel chemisch goedje (zo ruikt het ook!) dat je haar zodanig bewerkt dat het gewoon superstijl word… Een meisje dat ik ken had supper leuke krulletjes, ze had haar haar (zelf nogwel) gestraight, en na 3jaar is haar haar nogsteeds niet helemaal ‘genezen’ en zijn haar krulletjes heel uitgezakt en verlept. Dus wat ik wil zeggen, stijl het beter niet … en anders, denk er goed over na! Het is niet niets.