Haar permanent stijlen

Hey iedereen, ik zit al een tijdje te twijfelen als ik mijn haar al dan niet permanent zal stijlen. Soms lees ik dat het slecht is voor je haar. Maar ik lees ook veel positieve reacties. Heeft er iemand ervaring mee? Let me know :slightly_smiling_face:

Het hangt eigelijk van je haar af… Als je heel dik krullend haar hebt zou ik het eerder niet doen, permanent steilen is ten eerste heel slecht, en in het begin is het mooi, maar zodra het uit gaat groeien krijg je een lijn tussen je eigen en het gesteilde haar, dus je uitgroei is weer krullend… Je haar kan er ook van uitvallen of afbreken

Ik heb 2x keer mijn haar permanent laten stijlen. En ik merk niets aan mijn haar dat ie minder goed/of beschadigd is, totaal niet. Het is inderdaad niet heel gezond voor je haar. Maar 1x permanenten stijlen kan geen kwaad.

Ik heb het laten doen. De volgende dag krulde het weer.

Iemand een idee hoeveel het kost?

Ik heb het laten doen in China. Doe ik elke keer als ik daarheen ga. En mijn haar glanst er veel meer door. Ik heb ook niet echt krullen, maar het pluist echt als een gek, is dik en heb een lichte slag. Na het steilen is het zo fijn en zacht en ahgsdjgkl. En het blijft zo. Heb wel ‘uitgroei’ maar dat valt amper op omdat nu driekwart van m’n haar stijl is zegmaar. Ze smeren er ook heel veel beschermend spul in (sorry ben niet zo bekend in de kapperswereld), duurde ongeveer 6 uur.

Ik zou een keratine behandeling dan eerder doen, is ook nog eens goed voor je haar en maakt het stijl.
Moet je eens opzoeken op Google!