Haar permanent laten ontkrullen?

Ik heb van mezelf heel dik, pluizig, krullend haar and i hate it! Begrijp me niet verkeerd, ik houuu van krullen, maar niet van de mijne. anyway, ik steil mn haar bijna elke dag en in het begin zit het dan heel goed, maar er moet maar één druppel op komen en ik zie er weer uit als een poedel. Nu heb ik gehoord van iemand die dr haar permanent had laten ontkrullen, en ze hoeft er echt niets meer aan te doen nu, hetzit heel mooi en is niet beschadigd enzo. maar ik zou ook graag andere ervaringen horen, dus voor de mensen die ervaring hebben/het weten, zoudenjullie dit aub willen beantwoorden ? :

• Hoeveel kost het?
  • Is het heel steil of krult het toch een beetje?
  • Is je haar er van kapot gegaan?
  • Hoevaak doe je het?
  • Als je door een regenbui loopt, is het dan nog steeds steil?

dankjeee!

Bedenk je wel dat als je permanent laat ontkrullen dat je op een gegeven moment die pluizige krullen aan de bovenkant van je haar heb zitten omdat die permanent er uitgroeid

ik ken iemand die het heeft laten doen, en het was altijd bij haar ook wel echt stijl.
alleen volgens mij stijlde ze het ook nog wel even voordat ze naar school ging ofzo.
maar ja het groeit er dus ook weer uit, als zij na 2 jaar ofzo dr haren niet had gestijld, was de onderkant wel stijl en de bovenkant niet omdat dat nieuw haar was zegmaar xd
maarja ik heb geen idee hoe duur het is enzo
en volgens mij heet het ‘relaxen’ ofzoiets.

Ja dat dacht ik ook al, maar ik heb haar tot mijn onderrug en het begint te krullen vanaf m’n schouders… maar als dat gebeurt ontkrul je het toch gewoon opnieuw lijkt me?

NIET doen.
gewoon écht niet doen.
je haar gaat er totáál kapot van.

Mijn haar was vroeger ook een ramp, het ging na een beetje wind of met vochtig weer, terug in de krul, maar ik heb een tijdje terug een nieuwe stijltang gekocht en daardoor blijft mijn haar echt heel stijl, altijd.
ik heb de Philips Salon Straight Pro XL

een kennis van ons heeft het voor haar dochter laten doen.
haar haar was net zo glad als een chinees gebleven ( werd ook bij chinezen gedaan) het koste wel 300 euro maar het blijft volgens mij 6 maanden tot 1 jaar zo.
ook al wordt het nat het blijft glad,haar haar ging er niet kapot van.

En relaxen is weer wat anders, dat breekt je haar wel af en toe, en blijft soms 2 tot 3 maanden zitten ligt eraan hoe snel je haar groeit. en dat kan je gewoon in een toko kopen kost ongeveer 15,00 euro.
ben je gewoon nederlands ??

maar dan heeft het toch geen nut dat je het laat ontkrullen als je het toch nog moet steilen?

belgisch, maar dat maakt niet veel verschil denk ik haha. driehonderd euro is wat veel, maar als ik het zelf doe dan doe ik het waarschijnlijk verkeerd dus ik doe het liever bij de kapper, maar ik vermoed dat het dan meer kost?

Hoeveel kost die? en dus ook als 't regent enzo?

Maar relaxen is egt voor buitenlands kroes haar, jouwn haar is vanzich zelf iets gladder denk ik, ( beetje raar gezegdt, nie verkeerd opvatten he)
Maar bij de kapper hier bij ons (hizzy hair ofzo) hebben ze ook zoiets, weet alleen niet hoe het heet en kost ongeveer 30 euro.

ik hoor trouwens ook van veel mensen dat de Chi turbo iron tang goed is, ken het zelf niet, maar het klink wel goed.
dit is de link:
http://www.haarshop.nl/de…ails&product_id=31&page=1

-

koste tussen de 40 - 50 euro.
ik weet het niet meer precies, maar iniedergeval niet veel dus.
en als de regen er rechtstreeks opkomt (ik zet meestal een kap op) blijft het niet helemaal perfect, maar het gaat ook zeker niet krullen, zegmaar dat het een beetje ‘springerig’ wordt vanonder.

dat kan je altijd stylen met een styltang.

waar heeft ze dat laten doen ? ik heb namelijk zelf ook een behoorlijke bos krullen. eerst was ik er wel trots op want toen was het nog wel redelijk handelbaar en niet te kroes. maar nu verandert mijn krul behoorlijk en is het echt heel kroes daarom stijl ik het nu veel vaker wat natuurlijk zeer slecht is voor mijn haar. ik zoek al naar zoveel dingen om er van af te komen. help me graag. (:

Ik heb een keer een artikel gelezen over vrouwen die dat deden + hun haar ook verven,
en hun haar viel er van uit.
Het is zó slecht voor je haar!

Ik heb er zelf geen ervarig mee, en dat hou ik zo. Kan je niet beter een goede stijltang kopen?

NIET DOEN

Ik heb precies jouw haar… dik, krullend en pluizend… Ik heb het 7 jaar lang gedaan, omdat ik van die krullen af wilde. Ookal laat je het straighten… je moet alsnog je haar iedere dag stijlen met een tang. Mijn haar krulde nog steeds als het nat was (grove krullen dan wel) en zodra er ook maar één druppel op mn kop kwam, kon ik weer aan de slag.
Nu heb ik de straight 2 jaar lang laten uitgroeien… en nu zijn mijn krullen weer op een normale lengte (iets over mn schouders). Ze zijn nog steeds dik en pluizig, maar ik ben één van de gelukkigen. Ik ken meerdere verhalen van meisjes die helemaal geen krullen meer hadden, nog maar enkele krullen hadden, nog pluiziger dan daarvoor waren of gewoon verschrikkelijk uitgedund haar over hadden.

Haha nu ik dit heb getypt herinner ik me dat ik dit een ander meisje op dit forum ook steeeeerk had afgeraden… maar ik kan serieus niet harder schreeuwen: NEE NIET DOEEEN. Ik zou eerder investeren in een goede stijltang (:

Maar ik heb het nu echt over relaxen… wat bij kroeshaar wordt gedaan. Met andere methodes heb ik geen ervaring…

Hoi, Ik heb net hetzelfde probleem: Ik hou niet van m’n krullen. Ik heb het laten ontkrullen ( ondertussen al 2 keer) en ik ben er heel tevreden over , M’n haar is niet beschadigd en als het regent begint het niet terug te krullen. Na dat ik het de 1ste keer had laten ontkrullen had ik nog een losse krul maar na de 2de keer was het volledig weg. Doen zou ik zo zeggen, je voelt je veel beter als je haar er mooi uitziet! :kissing:

DIT
TOPIC
IS
FUCKING
4
JAAR
OUD

Ik heb het vorig jaar laten relaxen, ik was toen in Dubai toen ik een doosje kocht maar ik heb er een van de kappersspeciaalszaak nu, ik wil het nog een keer doen. Ik heb het ook bij de (wat grotere) kruidvat gezien.
Ik moet wel even vermelden dat dit vrij chemisch is en niet al te best voor je haar. mijn haar ging van krullend naar slag. De krul van mijn haar was na die 6 maanden een beetje anders maar niet leljik ofzo.
kost rond de 10 euro.
btw: ik gebruik de kindervariant, miss is dat ook wat voor jou? de volwassenen variant is wel echt sterk namelijk, volwassenen variant hebben ze ook van schwartzkopf volgens mij
xxx