Haar opnieuw verven met highlites?

Ik heb vandag bij de kruitvat in de aanbieding nieuwe haarverf gekocht 2 pakjes voor 9 euro :grinning_face_with_smiling_eyes: maar ik heb zelf zwart haar met bruin/blond highlites en als ik daarover helemaal bruin verf komt er dan andere kleuren ofzo? of gewoon de kleur op het pakje? Ik ben echt bang dat het groen word ofzo :anguished:? Misschien weten jullie iets? Hopelijk wel anders heb ik ze voor niks gekocht ! =(

Nee dat gaat er gewoon overheen, heb ik zelf ook meerdere keren gedaan. Ik had dan wel 1x dat het op die plaatsen íets lichter was, maar dat was dan wel weer mooi.

Ik had rode henna in m’n haar en later donkerbruine henna en nu zie je nog steeds plukjes met een rode gloed. Volgens mij gaat het er niet goed in bij je highlites, maar ik weet niet zeker of dit ook met haarverf zo is.

Ik herinner me nu ook dat m’n zus (donkerbruin haar) blonde highlites had en toen had ze het donkerbruin geverfd, maar een paar plukken waren lichter. Het zag er niet raar uit of zo.

Als je haar zwart is moet je het eerst blonderen/ontkleuren voordat je er een lichtere kleur overheen doet.

dat weet ik wel maar ik heb daar niks aan :slightly_smiling_face: toch bedankt voor je reactie

dat is best raar dan hebje zegmaar weer nieuwe highlites opje ouwe;p
ik wil alles helemaal 1 kleur! hopen dat het mogelijk is

uppp