Haar opdrogen

Hoi

Mijn haar droogt altijd op met de punten naar buiten toe, dus dan heb ik van die schansen onderaan mijn haar.
Ik gebruik geen föhn of stijltang, want mijn haar is al gespleten genoeg :stuck_out_tongue: Maar ik wil ook niet rondlopen met quarterpipes in mijn haar.
Weet iemand een truc om je haar op te laten drogen zonder dat het naar buiten gaat staan? (Naar binnen borstelen helpt niet, één keer schudden het staat weer naar buiten)

Smeer er een of ander haargoedje in, voor stijl haar ofzo? Geen idee, ik heb zelf niet het probleem wat jij hebt. Mijn probleem is dat m’n punten altijd droog zijn nadat ik het heb gewassen en laten drogen/gefohnt. Daarvoor smeer ik altijd gewoon iets vettigs in de punten.

^helaas wordt mijn haar heel snel vet dus ik kan niet echt producten gebruiken buiten het wassen om. Mousse en serums maken het alleen maar vet…

wat gebruik je dan om het op te drogen?

Niks. Gewoon wachten ?

pompje van andrélon glad en steil gebruiken.
kan op droog en nat haar, ik denk dat het voor jou handig is na het douchen.

kijk deze http://www.andrelon.nl/haartypen.php en dan dat pompje ding, tenminste die gebruik ik. je kan ook de shampoo/conditioner gebruiken.
bij mij werkt het erg goed. :grinning:

hmm, oke. en idd die adrélon glad en steil heb ik ook,het is niet vettig en ruikt ook heerlijk

Ja maar mijn haar is wel gewoon steil hoor. Het is alleen dat de puntjes raar opdrogen.
Is er niet een truc met een elastiekje ofzo dat je punten naar binnen buigt tijdens het opdrogen?

ga naar de kipper laat je puntjes bijknippen.

Dan wordt het erger.

andrelon perfecte puntjes? :grinning:.

helemaal onderaan een elastiekje doen dan hangt het zwaar en kan het niet omhoog gaan staan :grinning:.

het tussendoor recht kammen?

lood eraan hangen

=’]