haar op ongewenste plekken bleken =)

hee,

het is natuurlijk zomer en dan gaan we zwemmen…
maar ik moet ofcourse weer een probleempje hebben -_____-
ik heb best veel haar ;$
ook op mijn armen, maar ik vind de haartjes op mijn rug/buik iets erger
ik wil ze niet scheren maar ik dacht aan bleken… en als ik 't doe dan doe ik 't op mn onderrug maar valt dat niet heel erg op vergeleken met de rest van mn haar ?
en kan dat gewoon ?

Oh ik ga dit volgen.

Ik heb vorige week mijn wenkbrauwen gebleekt met waterstofperoxide/blondeerpoeder, dus ik denk er nu aan om dat op mijn armen ook te doen, maar ik durf niet echt.

=O je hele wenkbrauw?

Als het echt veel haar is denk ik dat het nog steeds zichtbaar is ookal is het blond/gebleekt…

Ja :stuck_out_tongue: Maar… niet heel extreem want ik was bang dat ze wit zouden worden, nu zijn ze van donkerdonkerzwart naar bruin/oranje gegaan. (Dat oranje wou ik ook echt; zie mijn haarkleur xD)

nou , ik vind 't eigenlijk helemaal niet zo erg dat er haar zit, maar dat het zwarte haartjes zijn vind ik echt verschrikkelijk

wauw, das een mooie kleur !
is dat je eigen haarkleur?

Dat kan gewoon ja. :3

'en als ik 't doe dan doe ik ‘t op mn onderrug maar valt dat niet heel erg op vergeleken met de rest van mn haar ?’
Ik denk dat haast niemand daarop gaat letten hoor, eerlijk gezegd (alleen als iemand écht zo aandachtig naar jouw lichaam kijkt). Maak je geen zorgen joh.

Jaa ik heb vorig jaar mijn armen gebleekt, het jeukte als een gek maar ik had blonde haartjes! werkte erg goed. ik heb van mezelf namelijk echt donkere haartjes.

haha oke ;p
want ik heb best wel een lichte huidskleur vergeleken met mijn haarkleur
over je hele lichaam zitten haartjes, maar bij mij is het net iets meer en net iets opvallender daarom vroeg ik 't me af

dat wil ik ook doen aangezien ik donkerbruin haar heb

Bij mij pakt die bleekmiddel niet :confused: Ook niet op de haartjes boven mijn lippen. Ik laat heel mijn lichaam harsen.

^^ is dat niet vreselijk pijnlijk op gevoelige plekjess ofso =O
ik deed mijn benen een tijdje maar ik trok de pijn nietmeer ik hars alleen de haartjes boven mn lip en bij mn wenkbrauw

Als ze blond zijn zie je het ook nog denk ik ? Ik heb zelf blonde haartjes op m’n lichaam en je ziet het nog steeds.

Haha ja, de eerste en laatste keer bij ‘het gevoeligste plekje’ probeerde ik eronderuit te komen. Die vrouw moest echt moeite doen om haar werk te doen. Daar doe ik nu met ontharingscrème. Voor de rest alles met hars, ook het driehoekje. Maar echt daaronder zal ik het nooit meer doen.
Ik ben nu wel gewoon bij mij benen en armen met harsen. Na een tijdje doet het geen pijn meer.