Haar op mijn buik en borst: onzeker..

Ik heb het ook. Ik gebruik altijd ontharingscrème.

^ met altijd bedoel ik trouwens als ik ga zwemmen xD

Harsen met koudeharsstrips zegmaar!

Je kan voor jezelf al die dingen die al gezegd zijn proberen. Maar echt jullie zijn mooi zoals jullie zijn! heb gewoon schijt aan die mensen die er wat van zeggen, alsof hun perfect zijn.

Ik heb het ook en ik vind het ook erg vervelend, ik scheer nu ook steeds m’n armen omdat ik het echt vreselijk vond om met blote armen rond te lopen (daar had ik veel lange donkere haren) en dat ga ik laten laseren. Als dat + buik en rug vergoed wordt, ga ik het zeker allemaal weg laten halen!

Dat heb ik ook een beetje. Ik laat het maar gewoon, het valt ook niet super erg op, het zijn meer babyhaartjes maar ze zijn wel best donker. Maar in de zomer worden ze blond. Mischien kun je ze blonderen? of epileren/harsen? succes! xxxx

Ooh en ik had ook echt heeel veel donkere haren op mijn armen, ik schaamde me hier zo voor, durfde niet eens korte mouwen aan, scheer het nu gewoon af, is wel heel kaal, maarja, het moet maar. En in de zomer laat ik het een beetje groeien dan word het ook wat blonder :slightly_smiling_face: