Haar op mijn buik en borst: onzeker..

Ik weet niet precies in welke winkel, maar ik veronderstel kruidvat ofzo? In een drogisterij in elk geval. Moest je het daar niet vinden kan je het nog wel online vinden op drogisterij.net denk ik.

bij kruitvat hebben ze het volgens mij.
en je kan het zoizo op online winkels vinden.
volgens mij ook op die site drogisterij.net

Ten eerste wil ik zeggen dat ik het echt heel erg voor je vind! Ik hoop dat je ooit een ‘solution’ krijgt! Succes.

Ten tweede. Wees blij met wat/wie je bent. Er zijn mensen die half weggebrand zijn en met brandwonden over hun hele lichaam lopen en jij maakt je zorgen dat je haren hebt. Ongeacht of je een meisje bent of een jongen het is normaal. De een heeft het meer dan de ander maar het is onderdeel van wat je bent (Charles Darwin theorie?). I.p.v. aan je hele lichaam te kloten omdat je een sproetje op je kont hebt of omdat je een haartje op je buik hebt moet je het gewoon accepteren want dat is hoe je BENT. Zo ben je geboren en het is onderdeel van jou.

Ik zeg gewoon; kijk er overheen want obviously viel het jou niet op totdat die jongen/meisje dat zei. Ik krijg het gevoel dat jij dit puur daarom doet, dat je onzeker bent etc. Laat anderen maar lekker praten en alles aan hunzelf fixen. Jij bent mooi zoals je bent.

Ik zeg niks doen, voordat je het erger maakt.

Dat is meestal alleen bij laserbehandelingen in het gezicht.

Ik weet niet wat de voorwaarden zijn, maar ik weet wel dat in sommige gevallen het vergoed word als je er psychologisch last van heb

ik heb dit + heel erg op mn armen , ik word er best veel mee gepest en schaam me dood :frowning_face:

en harsen vind ik zó pijnlijk …

Denk ook dat het meer voor de benen, armen, buik, rug enz. is dat het vergoed word.
Op mn werk is er een meisje die ook heel erg behaard is, als ze in de puberteit komt zal ze er zeker opmerkingen over krijgen… mijn collega ontfermt zich over haar en die gaat het ook voor haar later proberen om het vergoed te krijgen…

Ik heb het een keer geharst op m’n buik. Dat is dus echt hel. En ik heb serieus een week met een rode plek gelopen, je zag precies zo’n vierkant rood stukje huid waar ik geharst had. Geen aanrader dus. Of het lag aan m’n hars strips…
Nu scheer ik het gewoon als k het nodig vind/iemand het kan zien, is veel makkelijker.

maar dat komt dan toch veel en veel zichtbaarder terug ?
en dikker zelfs ?

Volgens mij is dat een fabel. Ik heb het een beetje onder mijn navel, scheer het ook altijd weg, en heb nergens last van!

Je kan ook vragen of de gene bij je wie het doet op de factuur wil zetten dat het voor het gelaat is. Dat is bij mij ook gedaan.

Nee helemaal niet. Door harsen worden je haren juist dunner. Ik hars nu ongeveer een jaar mijn armen. Eerst elke 3 weken, en nu kunnen er maanden overheen gaan. Omdat de haren veel minder opvallen, en minder snel groeien. Ik denk dat er iets verkeerd is gegaan bij het harsen dan. Soieso bij de eerste paar keren kun je rood worden dat is normaal. Je mag erna ook niet zonnen of warm douchen. En het kan ook aan de hars/methode liggen. Wat je ook kan doen is eerst talkpoeder op je buik doen. Dan kan de hars niet vast komen aan de huid maar alleen aan de haartjes. Dus dan heb je geen risico dat je je huid mee trekt

omg dat is zo ambetand, maar als je moet epileren op je rug? egt lastig, scheren zou ik niet zo snel doen, want dan word het erger.

ja , harsen is oke… dat is juist goed !
maar ik bedoel scheren…
van scheren krijg je wel dikkere zichtbaardere haartjes terug…

I feel you.

ik heb het ook echt lelijk, je bent niet de enige :frowning_face:

This.

wat vervelend!

me to :blush: