Haar op je armen !?

Heeey Meiden
ik heb hele erge harige armen !
Wat moet ik met dat haar ??!
:blush:
(Schaame voor deze topic :stuck_out_tongue: :$)
xxx:$

Voor DIT topic.
Gewoon laten zitten.

Laten zitten. Als het echt zo behaard is als een mannenarm gewoon harsen.

Dat heeft iedereen, als je er van af wilt kun je het eventueel ontharen.

Hier zijn al topics over.
En het is compleet normaal.

Ook in de zomer?
In de winter zijn ze bij mij ook donkerder. In de zomer kleurt het wit.
Evt. ontharen, maar dat is zo onnatuurlijk!

ik zou het gewoon laten zitten, ik vind het eerder lelijk als je geen haar op je armen hebt xD

Vind mensen zonder armhaar echt raar.
Just sayin’

Heb ik ook. Zou er niks aan doen als ik jou was… Sowieso niet scheren!

gewoon scheren als je er echt heel erg mee zit…

Gewoon laten zitten.
Als je er echt heel erg mee zit kan je ontharen, maar niet scheren, krijg je stoppeltjes van en moet om de dag.

oeeps…! eerlijk gezegt : heb ik het onthaart met een scheerMESJE
Heb er spijt van, had ik het maar niet gedaan nu ben ik depri en onzeker,
ik hoor ook vaker dat meisjes zijn armen scheren / harsen . epileren enzo dus daar door werd ik zeker der maar nu ben ik weer eens onzeker, hoe kan ik mijn armen lichter maken dat het niet op valt, !!

Voor ‘deze’ topic kan ook hoor (;
Het is zelfs officieel deze geloof ik.

Ya serious?
Hahah dat wist ik niet.

Haha, ik vind het ook echt stom klinken,
maar ik heb het laatst opgezocht, vandaaar. (:

nee, alsjeblieft. ga het niet scheren. dan maak je het alleen maar erger.
als je er echt heel erg mee zit, knip het dan een beetje. zodat het niet te veel is, maar ook niet helemaal glad.

knippen nee nu komen er donkere haren :blush: Dus ga nu ontharings creme kopen

Ik heb ook veel haar op mn armen en vond dat altijd lelijk en mannelijk en schaamde me ervoor, maar laatst zei een vriendin tegen me ‘jij hebt wel behaarde armen !’ Ik ‘en bedankt’ zij ‘nee ik vind dat juist mooit bedoel ik’ ik ‘echt ?’ zij ‘ja ik wou dat ik dat had’ sindsdien ben ik trots op mn harige armen : )

Maar het zijn ook niet van die hele lange wilde haren ofzo, en ik heb een donkere huidskleur dus dan ziet het er wel gewoon natuurlijk uit. Als iemand bijvoorbeeld heel bleek is en zwarte haren heeft ziet dat er wel vreemd uit.

Knippen lijkt me echt niet goed.
Ik scheer het gewoon, niets aan het handje.

Maar ben je nou echt zo onzeker vanwege haar op je armen wat iedereen heeft? … Of scheer ze af, of gebruik ontharingscreme.

Oké 1 ding: WACHT met dingen die je wil gaan doen. Ik heb ook een tijdje gehad dat ik me er heeeeeel erg aan stoorde en dacht dat het supererg was - kwam mede door opmerkingen die ik kreeg -, maar nu denk ik ‘whatever, zo erg is het niet’. Ik was ook van plan om er iets aan te doen maar heb ik nooit gedaan, thank god want als ik was gaan scheren ofzo waren mn armen nu vast zwart.

En als je er per se nu iets aan wil doen; niet scheren.