haar op de fiets

Hai allemaal!
ik heb een vraagje over mn haar en hoop dat jullie me kunnen helpen!
Ik heb namelijk redelijk dik, krulllend en pluizend haar maar als ik het stijl zit het eigenlijk best stijl en plat, dus als ik gewoon binnen ben zit het eigenlijk welg oed maar als ik dan op de fiets naar school ga gaat het pluizen en krullen, niet zo erg als vóór de stijltang, maar het zit gewoon niet meer… ookal is het gewoon droog en waait het niet heel hard het zit dan gewoon niet, hebben jullie tips hoe ik het stijl kan laten wanneer ook de wind er wat doorheen waait en ik dus naar school moet? xxx

Haha ik heb het ook.
Nee zolang the forces of nature bestaan zal ik nooit een good hair day hebben.
Kan je niet helpen.

los staartje met haarband. of anders een betere stijltang :stuck_out_tongue:
ik had het vroeger ook. deed altijd los staartje in en haarband. zodat het stijl bleef. nu heb ik betere stijltang en kan fietsen wat ik wil met me haar los maar krullen doet het niet

Ik heb een beetje een deja vu… |:

Op school pas los doen, doe ik teminste.

dat heb ik ook , ik doe altijd me haar in me vest en muts op dan blijft het goedzitten :grin:

1. op school stijlen(dan maar wat eerder vertrekken + stijltang in kluisje leggen)
  2. speciaal haarmiddeltjes kopen (ik heb een heel fijn anti pluis serum daarvoor!)
  3. je haar verven, daar wordt het zowiezo wat droger en dunner van.
  4. Bedenken; oh tis maar school, wat maakt het uit?
  5. thuis je haar stijlen, het vervolgens in een staartje of klem doen en het po school er weer uithalen

en verder zoekfunctie. werd net ookal topic over geopent.