Haar op borsten ! 'help'

Hee meideen!,

Ik heb last van haar rond m’n tepels & lichte half lange haartjes
over m’n borsten ik schaam me er egt rot voor en met zwemmen durf ik ook
niet meer met iemand in een hokje om te kleden(met vriendinnen dan he )
weten jullie plzzz een oplossing voor dit probleem?!
Bedankt alvast <33

xxxx-.

Bedoel je rond je tepels? Dat is normaal hoor, gewoon uittrekken met een pincet.

:woman_facepalming: ik weet niet hoe jij dan je bikini draagt maar laat je dan half je tepels zien??? want je durft niet te zwemmen… er zijn echt ergere dingen in het leven dan die 3 haartjes die toevallig op je borsten zit. Maar zoals brod al zegt trek ze er lekker uit (dat gaat pijn doen)

Mja, als ze bedoelt dat ze haar over haar hele borst heeft begrijp ik het wel, mijn vriendin heeft dat ook… Gelukkig is ze een beetje bruin en valt het niet zo op, want daar ontharen lijkt me niet zo slim.

Epileren!

Ja oke maar ze zegt rond der tepels XD

Ik word soms zooo moe van dit sorrt topics ook beetje vreemde tijd misschien heeft ze dit wel gemaakt nadat ze dronken thuis kwam van uitgaan xD

Haha, kan wel als je naar het uur kijkt :relieved:

Volgens mij heeft iedereen dat? En als je er last van hebt dan trek je ze er maar uit.

T is je nooit opgevallen dat je overal op je lichaam donshaartjes hebt?

ja maar dat is heel kut als je zwart haar hebt ( ik heb heb zwart haar )
dan zie je dat echt heel erg. ;s

Iedereen heeft donshaartjes over zijn hele lichaam.
Als het echt zo erg is bleek je ze toch?
Beter dan weghalen, want dan zijn het daarna geen donshaartjes meer.

Borsthaar, je bent stiekem een man.

pincet?

http://i35.photobucket.com/albums/d161/bittyskitty94210/pokemon/AshBrockandPokemon.jpg

Ik vind jullie wel een beetje hard reageren hoor, want ze is namelijk pas 14 ennnuuhh toen ik 14 was maakte ik me ook om de domste dingen druk… puberteit he. Mjaa ik zou ze er gewoon eruit epileren doet niet zo heel pijn vind ik zelf.

Ik zou ze laten laseren.

Meen je dat serieus?

Het is wel effectief.

heeft iedereen