Haar ontkleuring van de Kruidvat

Ik ben op zoek naar recente ervaringen met de Kruidvat Color Remover voor donker haar. Ik heb van mijzelf koperrood haar en ik verf het inmiddels al vijf jaar lichtbruin wat als donkerbruin uitpakt. Ik heb lang haar, dus ik ben ook benieuwd of ik aan één pakje voldoende heb.

Ik heb het gebruikt en vond het erg goed werken! Ik had mijn haar bruin geverfd (ben van mijzelf blond) en kreeg het er zo weer uit. Maar omdat je het al 5 jaar verft weet ik niet of het echt in 1 keer terug gaat naar je eigen kleur, maar het wordt er iig een stuk lichter van. Ik zou wel voor de zekerheid 2 pakjes halen

Ik heb het ook vorig jaar eens gebruikt na jaren mijn haren (bruin) verven, werkte best wel goed! Ik pak wel altijd voor de zekerheid 2 pakjes, je zou maar net niet genoeg hebben aan een pakje en dan zit je daar :’)

Het is bijna mijn eigen haarkleur, dus ik gok het er op voor dat geld, haha. Ik lees veel reviews over de geur welke maanden in je haar zou blijven hangen. Wat was jouw ervaring hiermee?

Oké dankjewel. Als ik mijn haar verf gebruik ik twee pakjes, maar omdat dit spul vele malen dunner is had ik begrepen dat één pakje voldoende is.

De geur was inderdaad best heftig, maar eerder 2 weken dan maanden. En ik denk ook dat je 2 pakjes nodig hebt.

De geur is wel redelijk sterk, maar bij mij was het na 2/3 keer wassen al een stuk minder. En in de tussentijd probeerde ik het een beetje te verminderen met sterk ruikende haarproducten

Oké, dankjewel! Dan ga ik het in het weekend uitproberen. Die week er na heb ik vakantie. Mocht het dan verkeerd gaan of nog stinken dan kan ik me de hele dag opsluiten in m’n kamer, haha!