Haar ontkleuren.

Hee,
Van mijn eigen kleur heb ik oranje, maar op mn 13e vond ik dat een beetje saai/dom omdat iedereen me uitschold. Ik kon daar niet tegen en heb toen highlights in me haar laten zetten (blond). Na een maand kreeg ik uitgroei en allemaal oranje terug. Toen ben ik naar een kapper gegaan en die heeft me haar geprobeert om weer me eigen kleur terug te verven. Op het begin, de 1e en de 2e dag, was het heel mooi maar nu is het weer alle kleuren door elkaar, donkeroranje, rood, oranje, licht oranje.
Maar nu wil ik gewoon echt me eigen haarkleur terug, dus ik ben op internet gaan zoeken naar ‘haar ontkleuren’. Is dit dat als je je haar ontkleurt dat je dan je eigen kleur weer terug krijgt?
Kus

gewoon blijven oranje verven

dat heb ik al gedaan maar ik heb nu allemaal verschillende kleuren, en die willen er niet uit :blush:

Als je je haar ontkleurt word het niet je eigen kleur :"D

Was het maar waar :'D
waarom zitten wij altjid in dezelfde topics rachel?

Ontkleuring haalt het pigment uit je haar. het word dan vaak wel oranje (of geel of blond…) maar dat is vast niet jou haarkleur want mijn haar was feloranje.

Als ik jou was zou ik de verf er gewoon uit laten groeien.

dat duurt toch een jaar? of heb ik het fout haha ;d

^ligt er helemaal aan hoe lang jouw eigen haar is en hoe snel jouw haar groeit. :stuck_out_tongue: