Haar ontkleuren

Ik wil graag m’n haren ontkleuren naar wit blond, en dan wel bij de kapper.
Nou heeft laatst mijn vriendin het ook gedaan, maar dan bij haar thuis
kapster en zei dat het vreselijk brandde en dat het bloedde. Ook zei ze
dat je al uitgroei krijgt na 5 weken, klopt dat? Hebben jullie hier ervaring
mee? Als je tips/advies hebt, hoor ik het graag :’)

Dat het bloed dat denk ik nu niet maar het kan wel jeuken en branden.

Het kan wel jeuken, omdat je tamelijk wat chemisch spul op je hoofd hebt. Maar normaal gezien heb je niet zo snel uitgroei hoor …

Naja het schijnt ook heel duur te zijn ofzo? En ik kreeg vandaag
te horen dat als je het gedaan hebt en je uitgroei krijgt, het ook
oranje kan worden, is dat ook waar? xD

in de winkels denk ik iets van 12 euro, weet niet zeker.

Even een vraagje: Ik wil mijn haar helemaal wit blonderen maar vinden mensen dit niet arrogant of hoerig ofzo?

zooo als ik iemand zie met geblondeerd haar denk ik altijd; die is arrogant zeg! waarom denkt zij nou weet het recht heeft haar haar te blonderen. :wave:

Bloeden waaat?

Het voelt wel alsof er rode mieren over je kop heen lopen maar je moet er wat voor over hebben. Ik heb na 2 weken al uitgroei, maar dat licht aan hoe snel je haar groeit. Mij kostte dat destijds 40 euro.

als je het doet kunnen je haren beter echt heel vettig zijn
want als je het doen nadat je ze pas gewassen hebt
doet het echt focking veel pijn en jeukt het enorm

Het is trouwens super slecht om je haar in een keer helemaal te ontkleuren, je kan het beter in fases doen.

ik heb bijna wit haar … tja kost veel geld bloed zweet en tranen … als je dit zelf doet dat begin je met de eerste ontkleuring (als je bruin haar hebt word het dus oranje) na 2 weken (en ik raad je aan er een week er voor het niet te wassen en het in een staartje te dragen als het vet word) doe je dit nog een keer zo her haal je tot het gewenste resultaat ik zit op mijn 5 onkleuring ik had vrij donker goud blond haar … en om het witt te houden moet je het wassen met grijs shampoo. de kapper wou het niet bij me doen dus heb ik het zelf gedaan mijn haar heeft het overleeft aleeen er moest wel een groot stuk af

veel sucses

Bij iemand van in onze klas had het ook gedaan maar al meerdere malen, maar als je eerste keer is dan kan het bloed zweet en tranen kosten!

Hahah. Grapjassen.
Ik heb mijn haren best vaak ontkleurd, heb horror-verhalen over jeuk, pijn, en blaren gehoord, dus had me voorbereid op het ergste. Ik merkte niet eens (nouja, nauwelijks) dat ik het spul in had. Voelde meer alsof ik een kriebelhoedje op had :3
Uitgroei ligt aan hoe snel je haar groeit, maar als je donker haar hebt (zoals ik), zou ik het best vaak bijhouden >_<

het is heeeeeeeeel slecht voor je haar.
het enige wat ik er van weet

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ hahaha :’) gekkind! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Het voelt alsof er een kolonie rode mieren op je hoofd rond waggelen.
Vooral niet aan krabben, dan word het erger.
Als je een donkere haar kleur heb kan je het betern iet in een keer doen.
Dan gaat je haar dood.
Verder krijg je wel snel uit groei ja… Niks aan te doen he…

Hier zijn trouwens al tig topics over.

wtf?

ja, daar heb je gelijk in, ik zal m closen.!
zoekfunctie.
btw, waarom angelss dat zegt , xD is omdat dat meisje erboven zei van, vinden jullie dat niet arrogant ?