Haar Ontkleuren

Hee Dames,

Ik ben een vreselijk type qua haar, ben oorspronkelijk blond maar verf het in alle kleuren van de regenboog na een tijdje. Nu wil ik het toch maar weer blond hebben.

De vraag is: Wie heeft er ervaring mee, met het ontkleuren van haar. Doe je dit zelf, of bij de kapper (welke, hoe duur)? Mijn haren zijn op dit moment bruin en hoe krijg ik ze het snelste weer blond?

Veel plezier met het doodmaken van je haar, ik heb er geen ervaring mee.

Ik laat dit altijd doen of doe het zelf.
als je van te donker naar licht gaat maak je ten eerste je haar onnodig kapot en het word nooit mooi blond, meestal geel of oranje zelfs. door de warmte pigment.
als je het echt zelf wil doen moet je ergens naar een kappersgroothandel gaan om daar professionele ontkleuring te halen, deze word ook in de kapsalon gebruikt en daar kunnen ze je het goede advies geven welke ontkleuring goed is… maar het beste kun je gewoon naar de kapper gaan, die kunnen het zien hoe de kleuring gaat en ingrijpen als het kleuren de verkeerde kant op gaat…Er zal hoe dan ook nog een andere tint blond op moeten omdat het zoals eerder gezegd oranje of geel word en de gewone blonde verf het weer natuurlijk maakt (ontkleuring is onnattuurlijk)., ik werk in de kapsalon en krijgen regelmatig ‘‘ontkleuringsdrama’s’’ met soms gewoon blaren op de hoofdhuid of haar als touw…

ik raad je aan om toch naar de kapper te gaan en ik weet natuurlijk niet hoe donker jou haar nu is en kan dus niet precies zeggen hoe jij moet ontkleuren om de pigment eruit te trekken etc…

T_T stop eens met zeiken. Het begint echt irritant te worden. ZIJ wilt haar haar ontkleuren, en ze weet de consequenties heus wel, ondanks dat wilt ze het toch doen. Je hoeft t er niet in te wrijven. Geez.

T_T stop eens met zeiken. Het begint echt irritant te worden. ZIJ wilt haar haar ontkleuren, en ze weet de consequenties heus wel, ondanks dat wilt ze het toch doen. Je hoeft t er niet in te wrijven. Geez.