Haar ontkleuren

Hey, mijn haar is nu lichtbruin/rood achtig maar ik wil het oranje hebben dan kan ik het toch gewoon ontkleuren ? Want dat wordt meestal oranje als je het er lang in laat zitten =O

Heeft iemand hier ervaring mee ?

Nee.

je mag dit als een up beschouwen :slightly_smiling_face:

uh jaa
werd wel oranje tintje ja >< ik ging van donkerbruin naar lichtbruin.
maar je moet de 2e verf goed laten intrekken want heb het 2x ontkleurd (thuis gewoon) en 2e x lang ingetrokken toen ging het gewoon goed.
en het bestre is normale permanente verf niet 10min of henna want die vervagen sneller in oranje.

Dankje =)

Ik ga het dan eerst ontkleuren daarna oranje verf er over heen, hoop dat het wordt zoals ik het wil (:

Ontkleuren is wel heel slecht voor je haar :relieved:

Zie dit als een UP

Ja ik weet het =(

moet je altijd ontkleuren als je je haar nog nooit geverf hebt en hoe doe je dat??
sorry dat ik of topic ga:$

Bij mij werd het met ontkleuren sowieso oranje en toen heb ik super lang met oranje haar rondgelopen, zonder de verf er te lang in te laten zitten.
Je kunt het proberen, maar ik garandeer geen succes.

Klopt ook. Ik had echt super pluizig haar en er was vrijwel niks van over. Het brak ook supersnel, echt zonde,

Nu durf ik het niet meeeer :flushed:

behalve als je zwart/donkerbruin haar heb.
eerste keer van middenbruin naar blond voor mij ging gewoon goed.
ookal heb ik het al 934930x geverfd xD

Dat is echt heeeeeeel lelijk oranje. Gewoon verven, of erover heen verven.

Ik heb een jaar bij Kinki Kappers gewerkt… En als je gaat ontkleuren moet je niet verwachten dat er een mooie egale oranje kleur uitkomt.

Nee dat snap ik, maar als ik daarna weer ga verven met oranje haarverf dan lukt het wel toch?

jawel maar ik zou als ik jou was ontkleuren zo goed mogelijk proberen te vermijden. En áls je ontkleurt het er zo kort mogelijk in laten zitten.

Oke dankjewel =), ik moet het wel ontkleuren denk ik want hiervoor had ik het geprobeerd om gewoon te verven maar je ziet geen verschil omdat er al verf in zat :frowning_face:

mijn ma verft dr haar altijd lichter na de grote vakantie, want dan is het zwakker en verhelderd door de zon.
mischien moet je dat ook proberen :]