Ik wil mijn haar ontkleuren , wand mijn haar is nietmeer hoe ik et wil hebbe, & ik krijg mijn haar niet meer terug normaal, de enige manier is ontkleuring , maar ik heb mijn haar al veel gekleurd , maar ik wil geen kapot haar hebben… Iemand tips?
ontkleur en volg daarna je eigen tips
Ja hahaahaha
ja sorry beetje flauw
maar ja je haar beschadigt sowieso wel als je het ontkleurt
gewoon bij voorhand en er na goed verzorgen
1 keer ontkleuren kan niet echt kwaad als je haar gezond is
Ja het beschadigt je haar. Ligt eraan hoe erg, aan hoeveel je het al geblondeerd/gekleurd hebt.
Voor de rest kan je bij deze twee topics je vragen kwijt.
http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/het-grote-haarverf-topic.-150167.msg274045585.html#msg274045585
http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/aparte-haarkleuren-6-247675.msg274052275.html#new
Ja ik heb het even geleden gedaan.
Had altijd heel gezonde haren, maar nu moét ik er altijd een haarmasker op doen als ik ze was. Anders krijg ik ze bijna niet uitgekamd…
Ik heb er spijt van dat ik het heb gedaan!
Kokosolie minstens een uur van te voren. Daarna gewoon het bleek er op doen en dan is je haar veel minder beschadigd! Helpt echt. Moet wel pure kokosolie zijn en die kun je kopen bij De Tuinen.
Ik zou het toch bij de kapper laten doen, als je het ontkleurt heb je sowieso niet de kleur die je vroeger had…
Ik weet niet of jij dat bent op de foto maar als je zelf aan de slag gaat met ontkleuren op rood haar krijg je oranje haar. Rood haar is trouwens het moeilijkste om lichter te kleuren, heb ook rood gehad ^^
Ontkleuren is sowieso niet goed voor je haar nu moet je zelf bepalen of je haar er sterk genoeg voor is, de kapper kan je hier trouwens ook mee helpen.
Mijn rood haar is ook ontkleurd geweest en erna lokken ingestoken (zoveel moelijk), moet wel om de 3 maanden gaan om de lokken te onderhouden dus kost wel wat geld.
Ik zou het sowieso niet zelf doen
Dit!
Dankje ! Ik zal het ook wel eens aan de Kapper vragen , & Jaa ik ben dat op mijn foto haha
Maar ik denk dat ik het beter niet zou doen , voor mijn haar te onkleuren , ben bang voor de harde beschadiging…
Is het anders niet een idee om een haarverf remover te gebruiken? Dat haalt de haarverf uit je haar. Je hebt dan niet helemaal je vorige kleur, maar dan hoef je waarschijnlijk niet meer te bleken.
Ik betwijfel of dat bij haar zal werken, gezien het al meerdere keren geverfd is.