haar ontkleuren bij de kapper

[b]ik heb mijn haren voor het eerst donker laten kleuren, en heb daar opzich veel spijt van.
ik wil het daarom ook laten ontkleuren. maar ik weet niet wat de prijs is om het bij de kapper te laten doen. ik wil namelijk mijn eigen haarkleur weer terug hebben.

weten jullie misschien wat de minimale prijs is bij de kapper? [/b]

Even bellen, want dit kan (hard) verschillen van kapper tot kapper.

Ik denk dat dit per kapper verschilt. Gewoon even langsgaan bij jouw kapper en vragen naar de prijs.

Ligt aan je kapper en de lengte+dikte van je haar. Ik was in totaal 180 euro kwijt, maar ik heb wel lang en dik haar.

Ja, ik heb idd ook lang en dik haar,ik had in totaal 3 pakken haarverf nodig gehad om mijn haren donker te verven

Je eigen haarkleur krijg je zo niet terug, alleen als je het helemaal laat uitgroeien heb je je eigen haarkleur.

+ Je hele haar ontkleuren is echt heel slecht! Vooral als je het net pas hebt geverfd. Je hebt grote kans als je haar al in een niet perfecte staat is dat het gaat afbreken , heel erg gaat pluizen en steken.

Zou gewoon even bij de kapper om info vragen, en kijken of je haar niet teveel ervan zal gaan leiden.

Vaak staat de prijslijst een de kapper ook op de site.

Je kan ook gewoon kruidvat color remover gebruiken, zou normal je eigen haarkleur terug brengen zonder je haar te beschadigen!
Ik heb het ook gedaan en werkt wel goed, ik heb mijn haar wel vaak en van blond naar donker gekleurd dus het is niet echt mijn natuurlijke haarkleur maar het komt dicht in de buurt!

Mijn haar is niet beschadigd, vind het echt een goed product, stinkt wel enorm.

Kan je proberen kost nog geen 10€!

knip het af :flushed: